Laitatko kotona vessan oven lukkoon paskalle mennessäsi?
Mennään heti aamulla aivan oleellisimpien kysymysten äärelle.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En laita, usein istun myös ovi auki.
Sama.
Miksi te istutte ovi auki? Että haju leviäisi? Yök. Itse laitan sen takia joskus oven lukkoon, kun en halua, että nuorempi lapsi tulee perässä. Muuten ei nyt ole kotioloissa tarvetta. Kiinni laitan kyllä aina oven.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te istutte ovi auki? Että haju leviäisi? Yök. Itse laitan sen takia joskus oven lukkoon, kun en halua, että nuorempi lapsi tulee perässä. Muuten ei nyt ole kotioloissa tarvetta. Kiinni laitan kyllä aina oven.
Meillä pelaa ilmanvaihto ja mitä siten vaikka paska hetken aikaa haisiskin.
En laita ikinä ovea lukkoon asti kun olemme omalla porukalla kotona, kiinnemmäksi kyllä laitan. Vessassa käynti onnistuu ongelmitta myös jos ovi on auki tai jos joku on samaan aikaan kylppärissä.
Yleensä hätä ilmoittaa tulostaan jo hieman ennakkoon ilmavaivoilla, joten haisee joka tapauksessa. Nro 1
Lukkoon, vaikka oisin yksin kotona. Pissireissu onnistuu nykyään hyvin lukko auki, toki ovi kiinni. Analysoimaan vaan :-)
Laitan vessan oven lukkoon vain, jos meillä on vieraita. Ovi on kyllä kiinni, jos käyn kakalla. Pissalla jää usein raolleen.
Laitan vessan oven lukkoon vaikka menisin harjaamaan hampaat tai pesemään kädet. Se vaan on niin automaattista enkä näe siinä mitään huonoa puolta.
Niin ja asun yksin. 
Olen ruvennut laittamaan lukkoon, koska silloin kun en laittanut niin kävi joskus niin että unohdin lukita vessan julkisillakin paikoilla. Yksinkertaiselle ihmiselle selkeämpää että laittaa lukkoon joka kerta :)
En laita, usein istun myös ovi auki.