Ostanko miehelle isänpäivälahjaksi silitysraudan vai imurin?
Kommentit (13)
Mankeli on kätevä ja saatte siistin liinavaatekaapin.
Lattiapesimestä ja mikrokuituliinanipusta ilahtuisi kuka tahansa mies!
(Pahoitteluni sinulle.)
Rälläkkä tai porakone, mutta ei mitään paskaa merkkiä.
Kummasta mies tykkää enemmän silittämisestä vai imuroinnista ? :-)
Imuri isänpäiväksi, silitysrauta jouluksi?
Imuri tietysti, siitä lähtee paljon kovempi ääni ja pojathan tykkää jo pienestä pitäen pärisyttää.
Kannattaa itse sitten varmuuden vuoksi opetella vaihtamaan autoon renkaat ja muita remppahommia, joulu tulee ensi vuonnakin...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa itse sitten varmuuden vuoksi opetella vaihtamaan autoon renkaat ja muita remppahommia, joulu tulee ensi vuonnakin...
Meillä mies ei tee mitään remppahommia, kaikkeen palkataan ammattilaiset tekemään. Ruokaa sen sijaan laittaa ja haluaa laittaa. Oon ostanut miehelle lahjaksi jämäkän valurautapannun ja se on hänen aarteensa, jota käyttää aina, kun jotain paistaa.
Ruoan laitto on hyvä homma niin miehelle kuin naiselle. Mutta jos EI MITÄÄN remppahommia tee kotiin eikä autoon, niin siinä on miehisyys kaukana ihan riippumatta onko kyse taidon puutteesta vai siitä että ne hommat ei kiinnosta.
Kai sentään haukuit miehesi kun mokoma antoi kahvinkeittimen?
Vierailija kirjoitti:
Ruoan laitto on hyvä homma niin miehelle kuin naiselle. Mutta jos EI MITÄÄN remppahommia tee kotiin eikä autoon, niin siinä on miehisyys kaukana ihan riippumatta onko kyse taidon puutteesta vai siitä että ne hommat ei kiinnosta.
No ehkä jonkun irronneen saranan on saattanut korjata, mutta meillä korjaa tällaiset se joka huomaa. Eihän tuohon mitään miehistä taitoa tarvita, ruuvimeisseli pysyy kenen kädessä tahansa. Enkä minulla ole edes hyviä kädentaitoja, mutta ei tuo mielestäni mikään miesten homma ole. Eipä meillä juuri mitään remontoitavaa edes ole ja auto huolletaan aina huollossa. Renkaat me on vaihdettu usein yhdessä molempiin autoihin. Saadaan homma tehtyä nopeasti, kun ei kerrostalon pihaa viitsitä kovin pitkään siihen hommaan varata.
up
En osaa päättää, molemmille olisi tarvetta.