Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon pitäny Robinia aina jotenki turhana,mutta...

Vierailija
10.11.2016 |

Väh turha alotus mut oli pakko.
Oon ite pitäny aina Robinia vähä jotenki turhana ja mitäänsanomattomana ja vähä ihmetelly et miten se vieläki pysyy julkisuudessa jne. En oo siis aikasemmin kiinnittäny sen kummemmin mitään huomiota saatikka kuunnellu sen musaa tms.
Mut nyt katoin uusintoja Loirinuotiolla -ohjelmasta, jossa Robin oli vieraana ja hämmästyin todella et miten reilun, aidon ja kohteliaan oloinen nuori mies Robin onkaan!
Sitte vähä siitä heräs kiinostus ja kyllä perun puheeni turhasta ja mitäänsanomattomasta ilmiöistä.
Onhan Robin ollu ja on edelleen tosi hieno idoli nuorille ja nuorille aikuisille! Tervejärkistä ja positiivista energiaa, hyvä vaihtoehto örinäörvellys -kulttuurille. Ja onhan hän musiikillisesti lahjakas ja tehnyt jo sillä saralla todella hienon uran ennen aikuistumistaan.
Isot propsit tukijoukoille ja erityisesti vanhemmille kun ovat onnistuneet säilyttämään pojan jalat maassa ja järjen päässä. Ja kasvatuksella on tietenkin suuri osa siinä työssä.
Toivon vaan että järki pysyy jatkossakin päässä ja pissa ei ala nousta hattuun. Ja muutenki kun ollaan isossa käännekohdassa kun siirrytään lasten musiikista aikuisten maailmaan.Mutta täytyy ihmetellä et miten hämmästyttävän hyvin Robin on pysynyt ns. Tavallisena ja samaistuttavana ihmisenä. Nyt alan ymmärtää Robin-faneja... Ja hyvin kyllä Robin jaksaa välittää faneistaan :)
Tää ei siis ollut mikään hehkutus vaan vähä tällanen ahaa elämys, et kuka tai mikä tää Robin oikein on :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on ollu vähä sama aikasemminki ja vähä niinku "haukkunu" sitä ilman syytä. Luulen et nää haukkujat on just niitä jotka ei tiedä Robinista mitään tai joita ärsyttää ku toinen on niin menestyvä ja tykätty ihminen

Vierailija
2/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa se ku sillon ku robin 2012 vuonna tuli nii kritisoitiin et se on vaan yhen vuoden juttu ja unohtuu ihan kohta. Ja sellanen söpö pieni poika laulaa -mielikuva katoaa.

No kyllähän se katoaa se mielikuva mut eipä Robin oo vielälää minnekää katoamassa ja ja ei se ainakaa rumentunu oo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komistuu vaan ku iköä tulee, luonnollista toki tuossa iässä. Kyllä on vientiä herralla...

Vierailija
4/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin oman ahaa elämykseni jo 2013. Olin Frontside Olliesta asti vähän ignoorannut ja pitänyt häntä täysin turhana hetken ilmiönä ja uskoin hänen olevan varmasti ylimielinen teinipojaksi, joka oli reilussa vuodessa saanut niin paljon. Mutta eräänä päivänä jäin tarkemmin katsomaan jotain haastattelua ja hänestä kumpusi jotain todella välitöntä iloisuutta. Siitä päivästä oon ollut jonkin sortin fani.

Vierailija
5/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas koin oman "ahaa "elämykseni, kun näin vilaukselta Robinin sixpackin ja hänen paksun&pitkän lerssinsä kun hän heitti keikkapaikan takana vettä puun juureen.

Vierailija
6/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas koin oman "ahaa "elämykseni, kun näin vilaukselta Robinin sixpackin ja hänen paksun&pitkän lerssinsä kun hän heitti keikkapaikan takana vettä puun juureen.

+ mikä tärkeintä unohdin mainita, että turpea lompakko nykyisin, mikä on tietenkin meillä naisille tärkeintä :-)

Vierailija
7/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt herätys tähän päivään sinnekin!

Vierailija
8/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin kertoi jossain haastattelussa, että erityisesti hänen isänsä palauttaa hänet kyllä maan pinnalle, jos näkyy merkkejä siitä, että hän luulee olevansa jotain. Robin on oivaltanut, että kyse on  työnteosta laulurintamalla, ei siitä, että luulee olevansa itse joku erityinen. Hänessä ei ole juuri ylimielisyyttä eikä hän tunnu pitävän julkisuutta sellaisenaan mitenkään ensisijaisena asiana. Julkisuus on vain seuraus hänen tekemästään työstä ja liittyy työn sisältöön

Vierailija
9/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinista näkyy aina kunnioitus muita ihmisiä kohtaan. Hän ei pidä itseään suurena ihmisenä siksi, että on menestynyt ja ihailtu vaan aina voi kehittyä.

Vierailija
10/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vuodet ei muuta huonoon suuntaan. Meillä riittää kyllä näitä synkistelijöitä, joten terve positiivisuus on aina tervetullutta.

Vierailija
11/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo oikeen tähän päivään mennessä ottanu selvää mitä aikuiset (hetero)miehet miettii Robinista. Näkevätkö he sen hyvän esimerkin mitä hän usein antaa vai haukkuvatko katkerina hänen saadessa ihailua naisilta.

Vierailija
12/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo oikeen tähän päivään mennessä ottanu selvää mitä aikuiset (hetero)miehet miettii Robinista. Näkevätkö he sen hyvän esimerkin mitä hän usein antaa vai haukkuvatko katkerina hänen saadessa ihailua naisilta.

Mun mies ainakin pitää häntä yhtenä selväjärkisimmistä näistä Suomen nuorista julkkiksista. Pieni katkeruus kyllä huokui autoharrastajasta, kun tajusi millaisella autolla nuori mies ajelee :D

Vierailija
13/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on ihana. Jotenkin kerrankin käytännössä kaikki palaset loksahtaneet kohdalleen nuoressa poptähdessä. Voi vaan toivoa, että kaikki sujuu hyvin jatkossakin. Vaikea arvella, että voiko teinitähteydestä siirtyä suoraan aikuisten hyväksymäksi tähdeksi ilman, että siinä välissä täytyy kipuilla jollain tavalla tai kokea uran suhteen viilentymistä.

Vierailija
14/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on ihana. Jotenkin kerrankin käytännössä kaikki palaset loksahtaneet kohdalleen nuoressa poptähdessä. Voi vaan toivoa, että kaikki sujuu hyvin jatkossakin. Vaikea arvella, että voiko teinitähteydestä siirtyä suoraan aikuisten hyväksymäksi tähdeksi ilman, että siinä välissä täytyy kipuilla jollain tavalla tai kokea uran suhteen viilentymistä.

Jos Robin nyt on ensi kaudella Vain Elämäässä mukana niin ihmisten reagointi tähän voi kertoa jo aika paljon lähivuosista.

Vierailija
15/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Robin kyllä harvinaisuus täällä Suomen maassa! Määki oon aatellu et Robin osaa pitää sen muusiikki/työ/julkisuus elämän erillään siitä yksityiselämästä ja se auttaa pitämään jalat maassa. Ja tuo on hyvä asenne et tiedostaa sen että on mahdollista lähtee leijuun liian korkeella ja sanoo et ei missään nimessä halua sitä. Jos tuo asenne säilyy nii hyvä!

Ps. Robin tullaan näkemään linnanjuhlissaki tänä vuonna, ihan ansaitusti kyllä!

Vierailija
16/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon taas joskus miettiny et mitä robin oikeesti kelaa siitä et tyylii porukka syö sen kädestä ja repii vaikka vaatteet päältä et sais pienen palan idoliaan. Tavallaa tuntuu et mitä se tekee itsetunnolle, siis negatiivisesaa merkityksessä. Ja alkaaki sitä minä kuvaa rakentaa sitte vaan sen fanituksen ja julkisuuden kautta. Toisaalta siinäki varmaan auttaa se et pitää erillään sen julkisuuden ja on ihmisiä pitämässä jalkoja maassa.

Vierailija
17/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siisti ku tietää et suunnillee puolet suomen nuorista(miks ei vanhemmistaki) naisista kuolaa perään ja lähtis vaikka heti petihommiin. Siinä ei voi kyllä antaa himoille valtaaa jos mielii pysyä järissään

Vierailija
18/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranki suhteellisen asiallinen ketju Robinista :D

Vierailija
19/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin myötäkö tämä nuorison terveelliset elämän tavat ja urheilu, salilla käynti yms. Villitykset ovat tulleet... :D

Siis kun se tuntuu olevan monen nuoren suosiossa ja mielessä enemmän kun dokaaminen ja muu sekoilu.

Mut hyvähän se vaan on.

Vierailija
20/23 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin kohta myös Nenäpäivä-lähetyksessä kakkosella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan