Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmivauva meni kesken

04.07.2008 |

En edes ehtinyt siirtyä tuolta vauvakuume puolelta helmivauvaa odottaviin :( Tänään kävin päivystyksessä ja todettiin keskenmeno rv 7+2

Olo on tosi surkea ja lääkkeet odottavat käsilaukussa. Toivottavasti tyhjennys onnistuu noilla lääkkellä kotona, en todellakaan halua mennä vielä kaavittavaksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei jaksa ymmärtää miksi. Mä odotan huomiselle lääkäriaikaa sairaalaan josta ehkä saan lääkkeet. Jos ei lääkäri niitä myönnä joudun odottamaan kaavinta-aikaa ehkä jopa pari viikkoa. Miks näitä ei voi hoitaa heti? Tää on tarpeeks vaikeeta kuulla ettei sitä vauvaa tule...

Vierailija
2/7 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle ei tule helmivauvaa. Kurjalta tuntuu mutta olen päättänyt ottaa asian rauhallisesti ja toivoa että pian vodaan yrittää uudestaan ja tovottavasti tulen sitten raskaaksi. Onneksi meillä on ihanan tyttö 3 v joka muistuttaa siitä että olemme onnekkaita jotka ovat kuitenkin hänet saaneet. Voimia kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulimunaksi osoittautui :( Minulle tehtiin kolmas lääkkellinen tyhjennys ja hyvin onnistui. Toivottavasti sinullakin onnistuu hyvin ja suuret pahoittelut keskenmenostasi :)

Ja tervetuloa minunkin puolesta tuonne kuumeilupuolen Haahuihin. Siellä saa hyvää vertaistukea ja saa toipua omassa tahdissaan ja kuumeilla myös ihan omalla tahdilla :)

Vierailija
4/7 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmivauva meni meiltäkin kesken:( ensimmäinen raskaus ja suru on ollu suuri. lääkkeellinen tyhjennys ja kivut oli kovat sekä vuoto runsasta (vieläkin tiputtaa). Km:n yhteydessä mulla todettiin vielä myoomakin. HUOH.Tsemppiä ja voimia! <3 ehkäpä myöhemmin saan sitten oman nyytin.

Vierailija
5/7 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika olisi ollut helmikuussa myös. Olo on todella tyhjä ja surullinen. Toissa päivänä luulin kaiken olevan vielä hyvin. Eilen ultrassa sikiö todettiin kuolleeksi ja ensi viikolle olisi aika sairaalaan. Olen niin voimaton, suuri suru ja viha ovat vuorotellen läsnä! Miksi näin! Miten tästä eteenpäin?! Miksi meiltä otetaan pois se, mitä me eniten tässä maailmassa haluaisimme? en jaksa ymmärtää...

Vierailija
6/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis ollut la elokuussa (km helmikuussa). Niin se vaan aika menee nopeesti. Ei se kaavinta ole yhtään niin paha kuin miltä kuulostaa, mutta toivotaan, että lääkkeellinen tyhjennys onnistuu. Parempaa jatkoa ja onnea ens kerralla. Toivotaan, että sulla olis nyytti kainalossa vuoden päästä. Tuuhan tuonne muiden haahujen joukkoon kuumeilijapuolelle.

t. Kauralastu

Vierailija
7/7 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sulle!

Itselleni tehtiin tyhjennys lääkkeillä viime joulukuussa ja kaavinta nyt toukokuussa. Kaavinta oli kivuton toimenpide. Samaa en voi sanoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä, jossa jälkivuotokin oli runsaampaa ja kesti 3 viikkoa. Toivotaan, että sun tyhjennys onnistuu hyvin ja toivut helposti.

Itseäni ahdistaa nyt aika tavalla, huomenna olisi ollut joulukuussa tyhjentyneen laskettuaika...:(