Mallimaailman tapahtuma. Onko kokemuksia?
Mulle soitettiin Mallimaailmasta ja pyydettiin kuvaustapahtumaan, jossa ensin ammattimeikkaaja meikkaa (ilmeiseksi!) ja sen jälkeen otetaan kuvat. Kuvia voi sitten halutessaan ostaa, mutta pakko ei ole.
Näin kerrottiin.
Mutta meneekö nyt sitten ihan näin? Mikä koira tuohon on haudattuna kun luulis ettei ne ammattimeikkaajan palvelutkaan ihan ilmaisia ole?
Kukaan osallistunut?
Kommentit (4)
Olin vastaavissa kuvauksissa Englannissa 17 vuotta sitten. Perustuu siihen, että saavat myytyä kuvia asiakkaille. Ovat taitavia manipuloijia. Kehuvat kuvia (ja onhan ne hyviä kun on tällätty ja studiossa otettu) ja pitää valita lempikuvat eri aiheista, vaikka haluaisi vain ostaa yhden. Sitten tulee olo ettei voi hyviä kuvia heittää hukkaan.. ja kalliiksi käy. Onneksi itsellä ei tuolloin ollut pankki/luottokorttia vaan vain 40-50£ käteisenä. Loput viisi kuvaa meni roskiin (ja oli silloin ihan oikeita paperikuvia).
Ja taisivat vielä pestä meikit pois kuvauksen jälkeen, jottei voinut mennä itse ottamaan omia kuvia heidän meikkauksilla.
Todella kiva tapahtuma ja kokemus vaikka päivä oli pitkä. Meikkaajat olivat ammattitaitoisia ja valokuvaaja ohjasi koko kuvauksen ajan.
Sain uudet työkuvat ja perhepotretit hintaan 150€. Kuvien kappalehinta oli 25€ / kpl joten ei hinnalla pilattu. Kuvat saimme digitaalisina tiedostoina ja laatu oli mielestäni erittäin hyvä.
Suosittelen lämpimästi.
-Pirjo
Meil oli pojan kans hyvä ja hauska kokemus.mut meikattiin ja sit otettiin.kuvia minusta yksin ja sit halusin kuvia meistä molemmista.hauskaa poseerata...kiva kokemus.tilattiin kyl kuvia..3kpl 105 e mutta niitä saa monistettu ja tulostettu.voi olla ihan kiva lahja monelle.suosittelen.
Myös minulle soitettiin - en mennyt. Yksi kuva maksaa kuulemma 49 €, joten kuvilla rahastamiseen tuo kai perustuu, vaikka kuvia ei ole "pakko" ostaa...