Avovaimo sanoi puhelimessa, että painu helvettiin
Suhteemme on mielestäni ollut varsin hyvällä mallilla tähän asti. Hän ei yleensä ikinä kiroile.
Kaikki lähti siitä, kun juttelimme puhelimessa niitä näitä (mm päivän tapahtumia) ja hän kommentoi jotakin, josta en sitten saanut selvää. Kysyin, että mitä hän oikein sanoi, johon hän kommentoi, että "painu helvettiin". Kommentoin siihen rauhallisesti, että "sanoit että painu helvettiin?". Hän ei sanonut mitään useaan sekuntiin, joten löin luurin korvaan.
Emme ole olleet nyt missään väleissä reiluun kolmeen päivään. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja miten olette tällaisia selvittäneet? Kyse ei nyt ole vain kiroilusta, vaan siitä, että tuntuu, kuin hän ei enää arvostaisi minua ja se on mielestäni erittäin paha asia parisuhteessa.
Kommentit (4)
Kävi varmaan sellainen tosi huono tuuri, että hän sanoi jotain vähän arempaa, ja juuri silloin sinä et kuullut. Ja sinun utelusi, että mitä sanoit, saattoi siinä tilanteessa kuulostaa isolta hämmästykseltä tai arvostelulta tai vastaavalta. Se, ettei asiaa sitten käydä läpi, ei tietenkään ole kypsää. Mutta jotain tuollaisia inhimillisiä tunteita voi olla takana siinä miten tilanne syntyi.
Älkääs nyt vain naisia syyttäkö! Mulla on miehen kanssa tällä hetkellä juuri samanlainen tilanne. Jotain tunteita kai nousi, kun mies heittäytyi mykkäkoululaiseksi. On todella turhauttavaa, kun toinen ei kerro mitä juuri tapahtui. Meillä asiaa ei saatu keskusteltua ja sanoinkin sitten, että rauhoitutaan muutama päivä ja palataan keskusteluyhteyteen sitten. Tosi kurjaa vain odotella, kun ei yhtään tiedä millä mielellä toinen siellä tahollaan mietiskelee. Ja minä kun oikeasti kuvittelen, että me pystytään puhumaan kaikki asiat läpi. No ehkä pystytään tämäkin, keskustelu on vain vielä kesken...
Nautis nyt, ite ihan samassa tilanteessa. Yht'äkkiä keskustelu on vaikeaa, koska toinen pitää mykkäkoulua ja vihjaili erosta.
Mistään ongelmista ei tietenkään ole voinut puhua aikaisemmin, koska sehän olisi aivan liian viksu ratkaisu.
Parempi siis ilmeisesti naisten mielestä erota, kuin nostaa kissaa pöydälle.
Mikä ihmeen prinsessasyndrooma nykyajan naisilla?
Miehen pitäisi olla kokopäiväinen hovinarri, ja mikäli ei enään keksi keinoa miellyttää mykkää prinsessaa niin ulos vaan kämpästä joka on kalustettu miehen rahoilla.