Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan asioita joista ihmiset valittavat mutta eivät tiedä totuutta!

Vierailija
10.11.2016 |

Esim. valitetaan, että hoitaja on työajalla koneella Facessa vaikka oikeasti tekee kirjauksia.

Oma: olen hammashoitaja ja parikin potilasta on valittanut kun hoitotuolin lamppu on likainen. Tosiasiassa se on pyyhitty kostealla desinfiointiliinalla, josta jää vaahtoa. Sitä ei saa kuivata vaan sen annetaan kuivua itsestään, jotta kaikki bakteerit kuolevat. Aina ei ehdi tätä "likaa" eli vaahtoa pyyhkiä pois, se lähtee kyllä märällä paperilla. Ärsyttää kun jotkut jää selityksestä huolimatta vänkäämään että likainen on ja piste!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on puhelin kädessä niin oletetaan että heti ollaan vain feisbuukkaamassa, instassa tai ottamassa selfieitä tai muuta vastaavaa. Puhelimella voi tehdä muutakin ja ihan hyödyllisiäkin asioita, esim. lukea/kirjoittaa sähköposteja, hoitaa työasioita, sopia tapaamisia, etsiä kartasta paikkaa mihin on menossa jne.

Eräänkin kerran olin baarista yksin tulossa taksilla kotiin ja kun otin puhelimen esiin, kuljettaja alkoi valittaa kun kaikilla jotka astuu autoon on heti puhelin kädessä. Itse olin kirjoittamassa miehelleni viestiä että olen taksilla tulossa kotiin (jos minua ei näy niin tietää millä välillä olen kadonnut ja joo tiedän, olen katsonut liikaa murhaohjelmia). Eikä minulla siinä vaiheessa edes ollut liittymää missä oli netti, vaikka älypuhelin olikin.

Mä luen puhelimella tentteihin, kätevä kun voi avata pdf:n siinä bussia odottaessa tai kauppajonossa.

Vierailija
22/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunujen kanssa puhelinta selaava nainen ei keskity lapseensa ja tämän herkät viestit jäävät vastaanottamatta.

Useimpien vauvat nukkuvat siellä vaunuissa, ja kyseinen hetki voi olla ainoa äidin päivässä jolloin voi viestitellä ystävälle rauhassa -'tai vaikkapa palstailla! Pääasia että saa edes välillä tehdä jotain muutakin kuin katsella vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että naisen euro on 80 senttiä, vsikka kaikki tietävät, että ne saman tilaston miehet tekevät 20 % enemmän työtunteja.

Ei kai kukaan tosissaan vaadi samaa palkkaa erisuuruisesta työpanoksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän