Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytäänkö äitiysneuvolassa alkoholinkäytöstä?

Vierailija
09.11.2016 |

Jos kysytään niin kuinka pitkään tietoja säilytetään raskauden jälkeen? Saako kuka tahansa lääkäri ne käsiinsä? Saako niitä kyseenalaistaa? Kyselen koska kyse ei ole nyt alkoholinkäytöstä vaan raittiudesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysellään tietenkin. En tosin ymmärtänyt, mitä tarkoitat alotuksellasi.

Vierailija
2/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Onko sua siis kyseenalaistettu jossain sun raittiudesta? Ja et siis oikeasti juo yhtään?

Kyllä ne kysyy (päihdekysely) ja mä oon vastannut, että ei kulu mitään, koska koskaan en oo polttanut, alkoholia en ole juonut moneen vuoteen (eikä ennenkään kulunut kuin ehkä siideri kaks kesässä), huumeita en oo kokeillutkaan ikinä. En koe, että oltais koskaan kyseenalaistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö mitä?

Vierailija
4/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedot pysyvät ikuisesti tallessa.

Vierailija
5/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Onko sua siis kyseenalaistettu jossain sun raittiudesta? Ja et siis oikeasti juo yhtään?

Kyllä ne kysyy (päihdekysely) ja mä oon vastannut, että ei kulu mitään, koska koskaan en oo polttanut, alkoholia en ole juonut moneen vuoteen (eikä ennenkään kulunut kuin ehkä siideri kaks kesässä), huumeita en oo kokeillutkaan ikinä. En koe, että oltais koskaan kyseenalaistettu.

Kyllä näin. 10 vuotta viimeisimmän raskauden jälkeen minun raittiuttani on yksi lääkäri kyseenalaistamassa kun ei mitään muutakaan keksi.

Vierailija
6/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellämainistusta syystä johtuen en edes muista kyseltiinkö neuvolassa päihteistä silloin. Muistan kotona täytettävän ruokavaliokyselyn.

Vierailija
7/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla nyt sit tutkitaan ts. miksi se epäilee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi