Onko Trump uhka kannabiksen laillistamisessa?
Tuleeko presidentillä olemaan siis paljon vaikutusta tähän ? Uskoisin että konservatiivisena ja vanhana miehenä hänen ajatukset marihuonaan ovat kuin suoraan 30-luvulta. Eli koko maan lainsäädäntö varmaan ei edisty tässä, päinvastoin. Mutta entäs liittovaltioiden omat lait? Voiko vaikuttaa myös siihen että nämäkin ( kannabiksen laillistaneet alueet) alkavat ottamaan takapakkia tässä asiassa? Kun USA muuttaa kantaansa huumepolitiikkaan vaikuttaa se ainakin koko länsikulttuuriin eli meihinkin.
Kommentit (8)
Trump on itse absolutisti eli ei alkoa, huumeita, tupakkaa eikä edes kahvia, kieltolakia voisi paremminkin kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Trump on itse absolutisti eli ei alkoa, huumeita, tupakkaa eikä edes kahvia, kieltolakia voisi paremminkin kannattaa.
Aikamoinen yllätys tuo absolutismi minulle samoin kun tyypin ikä. Ei hyvältä näytä tämän asian kannalta (ei sillä että muutenkaan). Demokraateista löytyy asiaan mieltyviä mutta republikaaneista tuskin yhtään ja heitähän hallinto onkin nyt täynnä. Tietääkö joku Trumpin suoraa kantaa kannabikseen?
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö ei niiskuttanut nenäkarkista johtuen? Uskallan epäillä herran absolutismia imago kikaksi.
Huolestunut hippi kirjoitti:
Tuleeko presidentillä olemaan siis paljon vaikutusta tähän ? Uskoisin että konservatiivisena ja vanhana miehenä hänen ajatukset marihuonaan ovat kuin suoraan 30-luvulta. Eli koko maan lainsäädäntö varmaan ei edisty tässä, päinvastoin. Mutta entäs liittovaltioiden omat lait? Voiko vaikuttaa myös siihen että nämäkin ( kannabiksen laillistaneet alueet) alkavat ottamaan takapakkia tässä asiassa? Kun USA muuttaa kantaansa huumepolitiikkaan vaikuttaa se ainakin koko länsikulttuuriin eli meihinkin.
EVVVK
Trump on sanonut että osavaltiot saa itse päättää laillistaako sen vai ei. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua huolettaa että noin epävakaa ja lyhytpinnainen tyyppi saa ydinaseiden laukaisukoodit.
No aloita siitä sitten oma ketju, nyt puhutaan tärkeistä asioista eli pössyttelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua huolettaa että noin epävakaa ja lyhytpinnainen tyyppi saa ydinaseiden laukaisukoodit.
No aloita siitä sitten oma ketju, nyt puhutaan tärkeistä asioista eli pössyttelystä.
Tärkeysjärjestys on tosiaan hyvä huomata. Olen pajautellut satunnaisesti vuodesta 1989, enkä koskaan alaikäisenä. Kannabiksen laillistuminen on ollut aivan liian hidasta. Nyt kun se lopulta edes jotenkin etenee niin muista sinäkin mikä on tärkeämpää. Jos pallo posahtaa ydinaseilla niin täällä ei pössyttele kukaan.
Presidentin ei tarvitse välittää paskan vertaa kansalaisten toiveista. Obamalle kun kansalaiset sai esittää toiveitaan niin eniten toivoivat kannabiksen laillistamista. Tyyppi ei tehnyt mitään asian edistämiseksi.
Trump on sekoboltsi mutta ainakin olevinaan bisnesmies. Mitä nyt pari perseelleen mennyt bisnestä ja alunperinkin isänsä rahoilla aloittanut. Voi olla että antaa rahan puhua ja silloin laillistaminen etenee?