Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin asetuksista: "show me on Tinder" on/off? Pystyykö Tinderissä piiloutumaan?

Vierailija
09.11.2016 |

Tyhmä kysymys varmaan juu, mutta kysyn. Jos Tinderin asetuksista laittaa kohdasta "show me on Tinder" vaihtoehdon off päälle (heti etäisyystietojen jälkeen asetuksissa), niin mitä tapahtuu? Voiko silti klikkailla tykkäyksiä ja näkevätkö tyypit, joiden kohdalla on painanut vihreää, kumminkin profiilisi, jotta voivat halutessaan tykätä takaisin, vaikka muilta profiili olisi piilossa? Vai onko niin, että jos painaa päälle 'off'-vaihtoehdon kukaan ei näe profiiliasi, vaikka itse painaisit tykkäyksiä? Ts. onko mahdollista muuttua tuon nappulan avulla näkymättömäksi kaikille muille paitsi niille, joille on painanut vihreää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: jos vaihtoehdon off valitsee, ilmoittaa Tinder "your card is hidden". Mutta pystyykö tällä keinoin kumminkin pysymään pelissä mukana siten, että vain"tykkäämäsi" tyypit näkevät profiilisi? En haluaisi näkyä kaikille mutta silti saada mätseä.

Vierailija
2/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: jos vaihtoehdon off valitsee, ilmoittaa Tinder "your card is hidden". Mutta pystyykö tällä keinoin kumminkin pysymään pelissä mukana siten, että vain"tykkäämäsi" tyypit näkevät profiilisi? En haluaisi näkyä kaikille mutta silti saada mätseä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piilotat näkyvyytesi, voit jutella olemassa olevien matchiesi kanssa, mutta sua ei näytetä enää muille etkä pysty itse selaamaan muita käyttäjiä, eli et voi saada lisää matcheja.

Vierailija
4/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Erikoista on, että joskus muistan jonkin kertoneen sellaisesta vaihtoehdosta Tinderissä, jossa pystyy olemaan näkyvä vain niille, joille on painanut sydäntä, mutta ei kuitekaan näy "pakassa". Liekö tämä sitten maksullinen palvelu....?

Vierailija
5/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Erikoista on, että joskus muistan jonkin kertoneen sellaisesta vaihtoehdosta Tinderissä, jossa pystyy olemaan näkyvä vain niille, joille on painanut sydäntä, mutta ei kuitekaan näy "pakassa". Liekö tämä sitten maksullinen palvelu....?

En oo itse tuollaisesta kuullut tai sellaista huomannut nyt 4 vuoden (on/off) Tinder-kokemuksella, voi ehkä liittyä tohon Tinder Plussaan joka sit on maksullinen ja josta en itse oo kiinnostunut lainkaan :)

Vierailija
6/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin en itsekään aio TinderPlussaa hommata, mutta jonkun muistan tuota konseptia hehkuttaneen jokunen kuukausi sitten, joka ei halunnut näkyä kaikille käyttäjille, mutta saada silti "tykkäämiltään" tyypeiltä mätsejä.

ap

Vierailija
7/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, minulle tulee mätsejä, vaikka "korttini" ei ole näkyvissä, ja olen kirjautunu ulos tinderistä. Tämä on ihmetyttäny mua jo pitkään. Eli kun kirjaudun sisään, näkyvät mätsit Viesteissä uusina osumina.

MITEN tämä voi olla mahdollista? onko vastapuolella joku maksettu palvelu, jollla se on nähnyt että oon tykänny siitä?

Vierailija
8/10 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta nostan, koska en viitsi uutakaan aloittaa samasta aiheesta.

Mulla oli selvästi aiemmin (noin vuosi sitten) niin, että kun olin valinnut "älä näytä minua Tinderissä", näyin kyllä heille joista olin tykännyt ja he pystyivät tykkäämään takaisin. Onko jollain tietoa vieläkö on näin vai näynkö enää tykkäämillenikään silloin kun olen piilottanut korttini?

Vierailija
9/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Onko nyt niin että tinderplussalla voi valita keille näkyy

Vierailija
10/10 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oon off-tilassa niin silti tulee ilmoituksia että joku on tykännyt minusta ja koska ei tule matchejä niin jotenkihan sen profiilin tulee silloin olla näkyvissä myös sellaisille joita en oo pyyhkässyt oikealle. Onko siis tuolla off-tilalla yhtään mitään merkitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi