Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltähän Melaniasta tuntuu muuttaa Trump Towerista valkoiseen taloon :D

Vierailija
09.11.2016 |

Musta tuntuu ettei rva Trump tainnut oikeasti uskoa ukkonsa voittoon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu luopumaan luxuksesta. Trump Towerin tasoa ei valkoisesta talosta löydy.

Vierailija
2/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kultakimallus olikin aivan kamalaa. Järkyttävä maku Trumpilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan elintaso jollain lailla laskee. Nykyään on melkosen hulppeat olot, kuin kultasessa palatsissa asuisi siellä penthousessaan.

Vierailija
4/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavarmasti molemmat tylsistyvät kuoliaaksi ja hyvä niin: on protokollaa, etikettiä, vastuullisuutta, miitinkejä asioista, joista trumpit eivät voisi olla vähempää kiinnostuneita. Varo mitä toivot.

Vierailija
5/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kultakimallus olikin aivan kamalaa. Järkyttävä maku Trumpilla.

Tämä. Toivottavasti eivät saa lupaa tehdä "pientä pintaremppaa" siellä....

Vierailija
6/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niiden ole pakko muuttaa. Ei Niinistökään asu Mäntyniemessä.

Vierailija
7/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelen tätä pariskuntaa siinä talossa, mulle tulee aivan mieleen joku telkkusarja. Outo räyhäävä töröhuulinen pressa ja muovikasvoinen tekotissinen first lady, joka ei edes ole amerikkalainen.

Vierailija
8/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ajattelen tätä pariskuntaa siinä talossa, mulle tulee aivan mieleen joku telkkusarja. Outo räyhäävä töröhuulinen pressa ja muovikasvoinen tekotissinen first lady, joka ei edes ole amerikkalainen.

Mulle tuli mieleen heti että amerikkalaisille stand up-koomikoille on nyt materiaalia ainakin 5-vuodeksi eteenpäin. Pressa kourimassa siivoojan takapuolta, first lady opettelee lausumaan englantia huulikiillon levityksen yhteydessä. Tositeeveetä valkoisesta talosta," decorating bling bling with melania".

oh dear. 

Vierailija
9/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki amerikkalaiset on maahnamuuttajien jälkeläisiä. Trumpin iti syntyi Skotlannissa, Lewisin saarella, josta lähti Amerikkaan. Paikalliset on tästä sukulaisuudesta aika hiljaa... Trumpin isoisähän lähti Baijerista. Joten Trump itse on maahanmuuttajan lapsi, ja hänen lapsensa yhtä lukuunottamatta on toisen polven siirtolaisia.

Vierailija
10/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Trumpin äiti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan