Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujouluasiaa

Vierailija
09.11.2016 |

Meillä olisi firman porukan kesken pikkujoulut joulukuun alussa mutta mulla ei ole varaa!! Ei vaikka miten mietin konsteja selvitä edullisesti. Menen bussilla ja tulen kotiin bussilla, juon vain esim. 2 lasia viiniä, jotain ihan edullista ruokaa.. Väkisin menee lähemmäs satanen. Harmittaa ja tunnen olevani tosi tylsä. Ei mulla ole varsinkaan näin joulun alla rahaa laittaa humputteluun.
Tietysti jos joku teistä keksii konstin säästää kustannuksissa?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö halvempaa ruokaa, älä juo viiniä. ei kait bussilippu niin kallis ole? vai pikkujoululahjako on?

Vierailija
2/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakustanteiset pikkujoulut firmalta! No jopas. Mutta otat vaikka jonkun alkuruoan pelkästään! Jos on joku halpispaikka niin siellä voi olla tarjouksessa viinipullo parillakympillä, jonka voit jakaa toisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakyyti juhliin .Ota kotona muutama viinilasillinen, juo vai vettä. Halvin ruoka. Mikä siinä nyt sitten maksaa satasen?

Vierailija
4/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla sentään vaatteet on millä mennä? Ja, anteeksi mutta tästä tuli mieleen se legendaarinen ketju: Köyhän pikkujoulut.

Vierailija
5/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan juonut mitään firman juhlissa, paitsi tietty vettä, vaikka firma olisikin tarjonnut juomat. Ruokaa saa kohtuullisen edullisesti (n. 20-30€) riippuen tietty paikasta. Lisäksi ne bussikyydit. Kuinka kaukana asut, jos niistä tulee hintaa kovin kauheasti? 

Minä kuljin (tietenkin) omalla autolla, kun kerran en juonut edes lasillista viiniä. Alkoholittomuuteni oli ihan oma valintani. Nykyään, eri firmassa, saatan joskus ottaa lasillisen tai kaksi. Nykyään on vara ottaa taksi kotiin muutaman kerran vuodessa ;) Pääsee lähtemään suurinpiirtein silloin, kun haluaa. Inhoan bussikyytejä, varsinkin meidän perällä, jossa puolen yön tietämillä on kahden tunnin tauko bussivuorojen välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan