Olen ihan äimistynyt tuosta Trumpin voitosta :O
Miten kys hra pystyi voittamaan suurvallan presidentinvaalit, ihan käsittämätöntä. Ilman minkäänlaista poliittista pätevyyttä tai kokemusta, herrahan on jestas sentään "vain" kiinteistömoguli ja tositv-tähti...
Pelottavaa:/
Kommentit (10)
Olet vaan vihermedian aivopesun uhri.
Olen itsekin hämmentynyt, en oikeasti uskonut että näin kävisi, kaikesta huolimatta. Tiedän että amerikkalaiset osaavat olla tyhmiä mutta tätä en silti suostunut uskomaan.
Yksi juttu myös täällä keskustelussa av-palstalla hämmentää, se on se että haukutaan suvakeiksi niitä jotka eivät halunneet Trumpin voittavan, mitäh? Olen erittäin maahanmuuttokriittinen ihminen ja ennemminkin siis suvakin vastakohta, erityisesti näihin "pakolaisiin" liittyen mitä viime aikoina tänne on valunut, siis tätä "17-vuotiasta" elintasopakolaista, mutta ei tämä vaalivoitto Suomen kannalta ole lainkaan hyvä juttu, se ukkohan on suorastaan sekaisin...
Ainahan se tiedetty on että jenkit on tyhmiä mutta että näin tyhmiä.. Surullinen päivä maailmalle.
Ei oikeesti kun USA:laiset on tyhmii ku äänesti trumppii
Mielestäni päättäjien olisi pitänyt alkaa kuuntelemaan kansalaisia jo aikoja sitten, niin tältäkin olisi vältytty. Sellaista se on, kun tehdään sellaista politiikkaa, mikä ei miellytä kansalaisia. Jossain vaiheessa kansa nousee kapinaan ja äänestää vallankahvaan jonkun aivan toisenlaisen johtajan.
Jäähän sinä nyt sitten äimistelemään muutamaksi vuodeksi sitä, ettei valhedemokratia voittanutkaan.
Vaihtoehdot olivat poliitiikan keltanokka ja poliitiikan tuuliviiri. Media on syöttänyt ihmisille niin Clinton-myönteistä settiä, että varmaan ihmetyttää, jos maailmankuvansa muodostaa lööppien kautta.
Olisipa joku joka voisi mennä ja sanoa Trumpille "You are fired" ja goodbye.
En tule ikinä näkemään kys miestä muuna kuin fiksuna ja varsin häikelämättömänä kiinteistökäärmeenä ja telkkariohjelman vetäjänä. Harmillista on ettei kys busineksien fiksuus auta hallitsemaan ja vallitsemaan suurvaltaa kuten pitäisi.
Trump voitti - populistit hävisivät. Osaavat ne "demokraatitkin" populisteja olla, kuten täällä meilläkin.
Oikeasti? Reagan oli näyttelijä. Ei Suomessakaan presidentillä ole MITÄÄN muodollisia pätevyysvaatimuksia; kuka tahansa saa hakea.