4 000 - 5 000 €/kk ei kelpaa sairaanhoidosta kiinnostuneille naisille
Eikä 8:sta 16:een työaika kuten ei myöskään oma toimisto. Naisia ei vaan kiinnosta sairaalainsinöörin koulutus ja virka. Katsokaapa vaikka itse, jos ette karua totuutta muuten usko.
Naiset yksinkertaisesti haluavat tehdä fyysisesti raskasta 3-vuorotyötä puolella palkalla. He suorastaan kaipaavat rääkkiä ja köyhyyttä. Siksi he valitsevat amk:ssa sairaanhoitaja- eikä insinöörikoulutuksen.
Onneksi maailmassa on miehiäkin niin pysyy sairaalat pystyssä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet insinööri itse,niin aika huono matikkapää.Ei se palkka ole puolet,vaan melkein sama.5000 euron palkasta jää kyllä käteen vajaa puolet.
Ai senkö takia että 5000e palkasta jää käteen alle 2500e (jää kyllä todellisuudessa paljon enemmän) niin se olisi melkein sama kuin 2500e palkka?
Ei hyvää päivää naisten päättelykyvyn kanssa. 😂
Naisen varmasti vaikeampi saada sairaalainsinöörin työtä, vaikka koulutus olisi.
Oman maakunnan keskussairaalassa on tasan yksi sairaalainsinöörin vakanssi. Kuinkahan monta on koko Suomessa tuolla nimikkeellä?
Sama työpaikka, saman mittainen koulutus: Vertaa tästä, paljonko sairaanhoitaja ja sairaalainsinööri tienaavat https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006373357.html
Kyllä 5000 eurosta jää paljon enemmän rahaa käteen kuin 2600 tai 3000 eurosta. Ihme harha, että verotus tasaisi erot. Esim. mulla on palkka 4750 eur, josta käteen jää 3070 eur. Miehellä palkka 5200 eur, josta käteen jää 3400 eur. Kyllä otan itse mieluummin yli 3000 nettona kuin esim. 1800 tai 2100 eur.
Eipä ole oikeasti kuin tonni eroa noitten kahden ammatin palkoissa. 2500e on valhe.
Ei ihme että maa on konkurssin partaalla jos tuollaisia palkkoja maksetaan.