NAISILLE gallup: isävartaloinen vai timmi?
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016110422555220_iq.shtml
vastatkaa oletteko sinkku parisuhteessa vai isä? ja mite asialaita mielestänne on=?
kumpi vetää puoleensa enemmän
Kommentit (16)
Iskävartalo on ihana <3
Mutta riippuu henkilöstä, eri näköiset miehet on eri tavoilla hyvännäköisiä.
32v naimisissa oleva äiti
Isävartalo ehdottomasti,naimisissa ollaan nainen 39v
Vaikea sanoa, minusta isävartalo on ihana, pikkuinen kessi on vaan söpöä.
Toisaalta, hulluhan se olisi, joka timmiä kroppaa kaihtaisi 😃 nam!
Tykkään molemmista, anteeksi nyt vaan. Luonteen kanssa onkin sitten jo tarkempaa 😉
Niin ja sinkku olen.
Jos noista kahdesta pitää valita niin isävartalo. Ihan tavallinen olisi kuitenkin paras.
No kyllä timmi ehdottomasti. Isävartalo? Onko se siis sama kuin plösö ja vähän vatsakas? Naimisissa olen ja miehelläni on aika timmi vartalo. Molemmat harrastetaan aika paljon liikuntaa ja mun mielestä plösö vartalo on epäliikunnallinen ja epäterveellinen vartalonmalli.
Väärä mielikuva että isillä ei voisi olla timmiä kroppaa tai isillä ei olisi aikaa/kiinnostusta hoitaa itseään! Itse 42v isä ja kovemmassa kunnossa kuin teininä. Oikea sanojen asettelu olisi: Haluatko mielummin itsestään huoltapitämättömän, huonoilla elintavoilla elävän "nautiskelijan" vai itsestään huolta pitävän, terveellisesti elävän veistoksellisen miehen? Molemmat voivat olla symppiksiä ja toisia huomioon ottavia, ulkomuodosta riippumatta. Toiset vaan eivät pidä itsestääm huolta ;)
no nyt oli tällänen gallup. älkää hermostukko. aika puoliks meni äänet. saa vielä kertoo mielipiteen.
Timmi ehdottomasti. Kuten joku tuossa yllä kirjoitti, isikin voi pitää itsestään huolta. Timmi on paitsi komeampi, myös viestii älykkyydestä; älykäs ei anna itsensä täysin lössähtää.
Ihan paras on sellainen vartalo, jolla on harrastettu reilusti liikuntaa, on siis lihasta, on vahva ja roteva, mutta päällä sopivasti rasvaa, eli iskävartalo timmin päällä.
Mutta toisaalta, kuka sitä timmiäkään vartaloa luotaan pois työntäisi... ;) Täysin lihakseton vetys, läskillä tai ilman, on epäkiinnostavinta.
Olen sinkku, 39.
Dadbod ❤ En itsekään ole mikään timmi himoliikkuja, niin miksi kuolaisin sellaista kumppania, joka on? Olisi epäsuhtaa se. Nainen, 32, sinkku.
Ja osalla timmeistä on aivotkin samaa lihasta. Koskee molemåia sukupuolia.
kewrtokaa oletteko sinkku vai vaimo/äiti...eroahan tuollakin on
Timmi, timmi ja timmi! sinkkunainen 24 v.
Tottakai timmi! "Iskävartalo", eli sellainen lössähtänyt täysin lihakseton säkki, on ihan kamala...
T. Lapseton naimisissa oleva nainen 37v