Baari-illan jälkeinen yhdenillanhoito ja suuseksi.
Käyttekö pesemässä pimpsanne ennen seksiä yhdenillanjutun kanssa? Aika monessa pöntössä tulee kuitenkin illan aikana istuttua useimmiten ja kyllähän sieltä saattaa pissatessa roiskua takaisin päinkin.
Tuli vaan mieleen, että aika ällöttävää miehelle, jos ei pese.
Kommentit (18)
Onneksi ei ole tätäkään ongelmaa kun en harrasta yhdenillanhoitoja.
Aika riskialtista on baarista löydetyn tyypin kans suuhoitoja harrastaa.
Kivan taudin saa kehoonsa, kun imee jonkun munaa, ja toisinpäin. Harva ajattelee että on suojaamatonta seksiä.
Mä olen ollut ilman seksiä 1v 4 kk, koska erosin. Onneksi ei kiinnosta seksi eikä miehet, niin ei tarvi miettiä tämmöisiä.
Itse harrastan suuseksiä vain parisuhteessa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta. Aika moni nainen sen munan suuhunsa ottaa, moni myös vielä haluaa spermat suuhunsa.
Hyi helvetti. Vaikka yhdenyönjuttuja harrastankin pari kertaa kuukaudessa, en ikinäikinä antaisi kenenkään tuntemattoman nuolla minua ilman suojaa. Tervetuoloa taudit !
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt niin kovin riskialtista. Ylipäätään sukupuolitaudin riski on aika pieni ja suuseksissä vielä selvästi pienempi. En tarkoita, että suojausta ei kannattaisi käyttää, mutta ei asiaa kannata liioitellakaan.
Tuntemattoman kanssa suuseksiä?
No way.
Minusta suuseksi on paljon intiimimpää kuin yhdyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt niin kovin riskialtista. Ylipäätään sukupuolitaudin riski on aika pieni ja suuseksissä vielä selvästi pienempi. En tarkoita, että suojausta ei kannattaisi käyttää, mutta ei asiaa kannata liioitellakaan.
Ja turhan iso noista taudeista tehty muutenkin. Jos napsahtaa, niin antibiooteilla lähtee, eipä paljon jaksa stressata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja turhan iso noista taudeista tehty muutenkin. Jos napsahtaa, niin antibiooteilla lähtee, eipä paljon jaksa stressata.
Millä antibiooteilla lähtee herpes, hepatiitti tai HI virus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta. Aika moni nainen sen munan suuhunsa ottaa, moni myös vielä haluaa spermat suuhunsa.
Tätä olen aina ihmetellyt, miksi helvetissä kukaan ottaa nobodyn kullin suuhunsa?
Oon kuullut myös juttua naisista, jotka ottavat joltain nobodylta suihin ilman, että muuten seksiä edes harrastetaan tai nainen saisi myös suuseksiä?!
En voi ymmärtää. Mitä se nainen tuosta saa?
"Jee, jonku randomin kulli kävi mun suussa ja posket kipeänä sitä imin, mutta itse en saanut mitään, oh yeah"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen aina ihmetellyt, miksi helvetissä kukaan ottaa nobodyn kullin suuhunsa?
Oon kuullut myös juttua naisista, jotka ottavat joltain nobodylta suihin ilman, että muuten seksiä edes harrastetaan tai nainen saisi myös suuseksiä?!En voi ymmärtää. Mitä se nainen tuosta saa?
"Jee, jonku randomin kulli kävi mun suussa ja posket kipeänä sitä imin, mutta itse en saanut mitään, oh yeah"
Ne on ne seksuaaliset naiset, joita miehet haluavat. He saavat jotain siitä, että tuottavat nautintoa miehelle.
Itse en anna suuseksiä naiselle yhden yön jutuissa, mutta jos nainen ehdottomasti haluaa ottaa minulta suihin, niin annan hänen ehkä ottaa, koska riski on pieni, että suihinoton saava osapuoli saa tartunnan. Antajalla sen sijaan on isompi todennäköisyys, joten siihen hommaan lähden vasta vakituisessa suhteessa. Ikävää, koska nautin todella paljon suuseksistä molemmin päin.
Suuseksissä nyt mtn pahempia voi ees tulla itse ainakin nuolen ja imetän kaluni ja jos kumia vaatii joku nappasen pois jossakin vaiheessa esim takaapäin laittaessa hyvä ja lasken lastin sisään jos ei suuhun haluta tai itseä huvita
Vierailija kirjoitti:
Suuseksissä nyt mtn pahempia voi ees tulla itse ainakin nuolen ja imetän kaluni ja jos kumia vaatii joku nappasen pois jossakin vaiheessa esim takaapäin laittaessa hyvä ja lasken lastin sisään jos ei suuhun haluta tai itseä huvita
Suuseksissä voi tarttua kaikki mitkä muutenkin. Tosin saavana osapuolena riski on aika pieni, mutta kuitenkin korkeampi kuin esimerkiksi suutelemisessa.
Otan nykyään lähes aina suihin (mutten loppuun asti koska mälliä en suuhuni ota). Ei ne taudit nyt niin vakavia ole.
Vierailija kirjoitti:
Otan nykyään lähes aina suihin (mutten loppuun asti koska mälliä en suuhuni ota). Ei ne taudit nyt niin vakavia ole.
Taudit voivat olla hyvinkin kiusallisia ja hankalia uuden kumppanin löytämisen kannalta.
Aika ällöttävää miehelle ihan niin kuin toisin päinkin. Suomessa onneksi harrastetaan käsisuihkuja aika yleisesti, mutta miehenä on tullut myös käytettyä lavuaarin hanaa sellaisen puuttuessa. Naisella voi olla vähän vaikeampaa. En tajua niitä ihmisiä, joiden mielestä seksiin kuuluu peseytymättömyys kun muuten se ei muka olisi kiihkeää tjms. Miten nämä ihmiset kestävät taksimatkan kotiin tai ylipäätään kykenevät keskustelemaan asiasta raiskaamatta toisiaan heti tanssilattialla?