Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppisillä kakaroilla ei ole mitään käsitystä työnteosta tai työmoraalista

Vierailija
08.11.2016 |

Työn jälki on huonoa, mistään ei selvitä ilman äitiä ja isää. Tuon ikäiset eivät todellakaan ansaitse tulla kohdelluksi työelämässä aikuisina. Vanhempien pitäisi myös kantaa vastuu lapsistaan ja selvittää mahdolliset ongelmat työnantajan kanssa kun parikymppiset kakarat eivät siihen itse pysty.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
2/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä

Vierailija
4/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

down

Vierailija
6/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on, joillain ei.

Vierailija
7/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mistään muistakaan arvoista joiden varaan on ihmisyys, inhimilisyys ja kansakuntamme hyvinvointimme rakennettu.

Kiittäkäämme tästä vasemmistopolitiikkaa ja sen ajamaa vapaata kasvatusta jo 60-luvulta saakka. Älkäämme unohtako femakoiden antamaa arvokasta panosta moraalin ja järjen hävittämiselle.

Vierailija
8/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain on, joillain ei.

Sama koskee kaikkia ikäluokkia 

Vierailija
9/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain on, joillain ei.

Sama koskee kaikkia ikäluokkia 

Näin on.

T. 6

Vierailija
10/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työn jälki huonoa"? Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Alle vuoden hommissa ollut aloittelija ei pysty samaan suoritteeseen kuin 30 vuotta alalla ollut?

Vierailija
11/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siksipä luotankin siihen et omat lapseni tulevat pärjäämään elämässään. Ovat oppineet näkemään vaivaa, ymmärtävät vaivannäön ja rahantulon suhteen, sen mitä tarkoittaa olla työnantajan palveluksessa jne. Ottavat omatoimisesta vastuuta ja hoitavat työnsä loppuun.  Niin koulutyön, kotityön kuin kesätyönsäkin.  Ja vapaa-aika onkin sitten ihanaa kun sen on ansainnut ja on rahaa ostaa mitä haluaa. 

Vierailija
12/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nuori kylläkin käy töissä, opiskelee ja venyttää penniä siinä sivussa. Olet hakoteillä.

Vierailija
13/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nuori kylläkin käy töissä, opiskelee ja venyttää penniä siinä sivussa. Olet hakoteillä.

Esimerkiksi itse opiskelen yliopistossa, nyt syksyltä tulee 34noppaa ja olen töissä 15h viikossa sekä olen yhden järjestön puheenjohtaja ja toisen excu-vastaava. Sen lisäksi maksan korkeaa vuokraa pikkuruisesta kämpästäni Helsingissä. Tässä sivussa pitää myös verkostoitua ja osallistua kaikenlaisiin tapahtumiin jotta töitä saisi jatkossakin.

En sanoisi nuoria laiskoiksi.

Vierailija
14/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös me ahkerat nuoret olemme tämän yleistyksen takia usein samalla linjalla laiskojen keskenkasvuisten kakaroiden kanssa. Monelle ikäiselleni on tärkeintä hiustenpidennykset ja ripset yms. Turhuudet, minulle työ on tärkeää. En ole koskaan saanut haastattelussa töitä, mutta jokainen harjoittelu on poikinut työpaikan ja aina on kiitelty, kuinka minun kautta on usko nuoriin palautunut... kuitenkin pätkätyö ja osa-aikatyö helvetissä olen minäkin, eikä ne kaikki vanhemman kaliiberin työntekijätkään aina hirvittävän tehokkaita ole, kun turhaan pyöritellään papereita ja näytetään olevinaan niin tärkeälle töissä, vaikkei aikaiseksi saada mitään, korostan ettei tämäkään päde kaikkiin :-)

Vierailija
15/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin tuli yksi 20- vuotias lähihoitajaharjoittelija. Hän puhui potilaiden päälle, aivankuin kyse olisi ollut vain hänestä. Ehkä tuollainen karsiutuu ajan mittaan, ehkä ei.

Joillakin oma ego menee kaiken edelle.

Vierailija
16/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikikseltäkin jotain uutta?

Vierailija
17/17 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppiset on myös melko turhia työntekijöitä. Käytännössä kaikki huonokuntoisia, väsyneitä, menneisyyteen jumittuneita ja kuvittelevat olevansa "asiantuntijoita" ja korvaamattomia vaikka tosiasiassa suuren osan töistä voi opettaa muutamassa tunnissa nuorelle joka tekee ne sitten moninkertaisella tahdilla verrattuna näihin vanhuksiin.

Esim. jossain it-alalla lienee läjäpäin itseään asiantuntijoiksi kutsuvia yli nelikymppisiä joilla ainut asiantuntijan tunnusmerkki on tuntiveloitus. Vanhat haaskat eivät mitenkään voi pärjätä nuorille jotka ovat koko elämänsä eläneet tietokoneita käyttäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi