Hiljaisen talven lapsi - Oulu
https://vk.com/video263331024_171234117
Löysin tuon dokumentin, joka tuli yleltä joskus v. 2013. Kiva että se on tuolla nähtävillä.
Mitähän päähenkilölle kuuluu nykyään, toivon että hänelle olisi elämäänsä siunaantunut kaikkea hyvää.
Kommentit (16)
Miksiköhän häntä ei otettu huostaan?
Tää dokkari herättää kyllä monia kysymyksiä, esim. oliko Katjalla muita sukulaisia.. Nyt oli kuutenkin käymässä vanhemmillaan, onko muuttanut heti pois kun täytti 18v?..
Muistan tämän dokkarin. Sai kyllä miettimään. Kunpa joku olisi puuttunut asioihin niin ehkä Katjan elämä olisi toisenlainen.
Toivottavasti hänelle kuuluu hyvää ja hänellä olisi onnellinen loppuelämä.
Katja on tosi kaunis, sopisi malliksi ulkonäkönsä puolesta.
Itse olen Katjan ikäinen ja olin pahasti kiusattu myös koulussa, mutta ei siihen aikaan puututtu. Pikemminkin opettajatkin liittyivät mukaan kiusaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo Suvi on?
Joku samassa koulussa ollut oppilas. Näin ainakin itse käsitin.
Katjasta näkee että hänet on täysin laiminlyöty. Miten ei kukaan ole puuttunut tilanteeseen? Molemmilla vanhemmilla mielenterveysongelmia, voi vaan kuvitella millainen lapsuus Katjalla on ollut. (koulukiusatuksi joutuminen ei ole asiaa auttanut) Ilmeisesti hänellä on velikin. Millainenkohan kohtalo mahtaa veljellä olla?
Toivottavasti Katja voisi elää rakkauden täyteistä elämää nyt aikuisena ja jotenkin löytäisi oman paikkansa tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Katjasta näkee että hänet on täysin laiminlyöty. Miten ei kukaan ole puuttunut tilanteeseen? Molemmilla vanhemmilla mielenterveysongelmia, voi vaan kuvitella millainen lapsuus Katjalla on ollut. (koulukiusatuksi joutuminen ei ole asiaa auttanut) Ilmeisesti hänellä on velikin. Millainenkohan kohtalo mahtaa veljellä olla?
Toivottavasti Katja voisi elää rakkauden täyteistä elämää nyt aikuisena ja jotenkin löytäisi oman paikkansa tässä maailmassa.
Miksihän veljeä ei mainittu ohjelmassa mitenkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän veljeä ei mainittu ohjelmassa mitenkään..
Äiti mainitsi, että aina kun näkee vanhaa opettajaa, se kyselee mitä Katjalle ja Pasille kuuluu. Ymmärsin että Pasi olisi veli, mutta voihan se kai Katjan isäkin olla (?)
Katsoin tuon dokkarin pari vuotta sitten. Alkoi itkettää silloin, kauniisti kuvattu ja pistää miettimään. Toivottavasti päähenkilölle kuuluu hyvää.