Mieheni on
Suurisuinen,kerskaileva. Mahtipontinen,ylimielinen. Äkkipikainen,mustasukkainen. Äijä,piereskelee,röyhtäilee. Omistushaluinen,komenteleva,omahyväinen.Viinaanmenevä hauskuuttaja,kova nauramaan.Huumorintajuinen.
Mutta toisaalta; ei halua olla yksin, auttavainen, hellyydenkipeä,antelias,rehellinen.Rakastava.Naiivi.
Mikä hän on teidän mielestänne?
Kommentit (35)
En tiedä, mutta minun mieheni on ihana ja minulle todella rakas ja tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa tarkemmin, minkälainen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Suurisuinen,kerskaileva. Mahtipontinen,ylimielinen. Äkkipikainen,mustasukkainen. Äijä,piereskelee,röyhtäilee. Omistushaluinen,komenteleva,omahyväinen.Viinaanmenevä hauskuuttaja,kova nauramaan.Huumorintajuinen.
Mutta toisaalta; ei halua olla yksin, auttavainen, hellyydenkipeä,antelias,rehellinen.Rakastava.Naiivi.Mikä hän on teidän mielestänne?
Minusta tekstisi kertoi enemmän sinusta kuin miehestäsi. Sen perusteella sinä olet huonopalkkainen, matalahko koulutus, mukavuudenhaluinen, läheisriippuvainen, mahdollisesti laiska, itsepäinen (koska luulet asioita, mutta et tiedä jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta; ei halua olla yksin, auttavainen, hellyydenkipeä,antelias,rehellinen.Rakastava.Naiivi.Mikä hän on teidän mielestänne?
Minusta tekstisi kertoi enemmän sinusta kuin miehestäsi. Sen perusteella sinä olet huonopalkkainen, matalahko koulutus, mukavuudenhaluinen, läheisriippuvainen, mahdollisesti laiska, itsepäinen (koska luulet asioita, mutta et tiedä jne.)
Minustahab ei tässä ole kyse. Mutta pahasti meni metsään sun analyysi. Kirjoitit itsestäsi :). Mutta ei se mitään. Meitä on moneksi. Ja varmaan huonompiakin kuin sinä.
Kokenut elämänsä kohokohdat peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolehtiva, kohtelias, antelias, ystävällinen, rakastava, rehellinen, eläinrakas ja minun mielestä kaiken kaikkiaan aivan mahtava tyyppi. Herkkyyttä löytyy ja osaa sanoittaa tunteitaan, niin negatiivisia kuin positiivisia. Mulla on sellainen tunne, että olen löytänyt ihan aidon elämänkumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä mitä näet hänessä.
En pääse hänestä eroon. Totuus paljastunut pikkuhiljaa. Säälin häntä, koska tiedän, että olen hänelle tosi tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolehtiva, kohtelias, antelias, ystävällinen, rakastava, rehellinen, eläinrakas ja minun mielestä kaiken kaikkiaan aivan mahtava tyyppi. Herkkyyttä löytyy ja osaa sanoittaa tunteitaan, niin negatiivisia kuin positiivisia. Mulla on sellainen tunne, että olen löytänyt ihan aidon elämänkumppanin.
Olen iloinen puolestasi.
Oikeesti hän on nainen.