Aion hakea ensi vuoden Brittien X Factoriin
Jos Saara siihen pystyy, niin pystyn minäkin.
Saatte sitten olla taas ylpeitä suomalaisesta :)
Kommentit (16)
Me oltais varmaan kuultu jo susta, jos olisit Brittien X-factor tason laulaja.
Mikäs aiot olla - Finnish Kaljasieppo from Kontula?
Vierailija kirjoitti:
Höps. Kuinkahan moni oli briteissäkään kuullut jostain Honey Geestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps. Kuinkahan moni oli briteissäkään kuullut jostain Honey Geestä?
Tässä puhutaankin suomalaisista osallistujista.
Naurettavaa kun nää Saaran fanit haukkuu kaikki kateellisiksi ja paskoiksi suomalaisiksi kun ei kannusta Saaraa x-factorissa, mutta ite tekevät tässä ketjussa ihan samaa ap:lle :D "Suomalaisia pitäisi kannustaa!!!"
Saarahan on oikeasti jo ammattilainen. Musiikkia opiskellut lapsesta saakka ja tehnyt töitä nimekkäiden artistien kanssa. Ei ole kotikaraokesta sinne hypännyt. Täytyy olla osaaja ja lahjakas, jotta tuonne asti pääsee.
Aika lannistavaa kommentointia täällä. Mistä tiedätte, että ette ole jo kuulleet minusta? Lisäksi minua kiinnostaa kansainväliset markkinat eikä suomalaisille laulaminen. Syyn siihen voitte itse lukea kommenteistanne. Onneksi ystäväni ja perheeni sentään ovat kannustavia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika lannistavaa kommentointia täällä. Mistä tiedätte, että ette ole jo kuulleet minusta? Lisäksi minua kiinnostaa kansainväliset markkinat eikä suomalaisille laulaminen. Syyn siihen voitte itse lukea kommenteistanne. Onneksi ystäväni ja perheeni sentään ovat kannustavia.
Ap
En nyt osaa näin äkkiseltään nimetä (Saaran lisäksi) yhtäkään suomalaista, jolla laulutaidot riittäisi tuossa kilpailussa pärjäämiseen. Eli itse en ainakaan ole susta kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En nyt osaa näin äkkiseltään nimetä (Saaran lisäksi) yhtäkään suomalaista, jolla laulutaidot riittäisi tuossa kilpailussa pärjäämiseen. Eli itse en ainakaan ole susta kuullutkaan.
Oletko tosissasi? Kaikista suomalaisista?
Huh miten ihmiset ovat sekaisin.
Älä ny siihen samaan ohjelmaan. Mee johki muuhun. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko tosissasi? Kaikista suomalaisista?
Huh miten ihmiset ovat sekaisin.
Jep. Kerro sitten joku esimerkki tarpeeksi tasokkaasta laulajasta?
Jos mulla ei olis niin suurta esiintymispelkoa niin mäkin voisin osallistua. Oon laulanut lapsesta asti ja käynyt myös laulutunneilla. Teen omia biisejä ja niitä onkin kertynyt useita kymmeniä :)
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla ei olis niin suurta esiintymispelkoa niin mäkin voisin osallistua. Oon laulanut lapsesta asti ja käynyt myös laulutunneilla. Teen omia biisejä ja niitä onkin kertynyt useita kymmeniä :)
Kuulostat ihanalta! :) Vitsi ois mahtavaa kuulla sun biisejä. Mäkin oon tehnyt pari.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Diandra on tarpeeksi tasokas.
Tää oli varmaan vitsi? Suomen tasolla hyvä, mutta isossa maailmassa hukkuu keskinkertaisten joukkoon.
Taitaapa jäädä sinulta hakematta.