Sain lahjakortin ifolorille joulukorttikuviin
Mun äiti haluaa jostain syystä että otan lapsistani sellasen kivan jouluisen kuvan ja teen siitä joulukortot koko suvulle. Mä henkilökohtaisesti inhoan niitä lasten kuvia mitä lähetellään joka joulu. Ihan vieraita serkkujen ja kumminkaimojen lapsia. Joka joulu. Kerran yks puolituttu lähetti jopa pojistaan sellasen kuvan missä niillä oli vaan tonttulakit päässä ja peput paljaana katseli jotain joulukuusta. Outoa.
Mun äiti tietää että mä inhoan näitä kuvia ja sanoinkin sille että mä otan kuvan mun ja miehen pärstöistä ja teen niistä kivat kortit suvulle.
Mutta kai se on nyt joku hitsin kuva otettava. Ajattelin jotain sellaista missä lapset näkyy mutta ei oo pääasiassa ja sellanen mitä on kova katsella ja laittaa esille hetkeksi. Oisko jotain ideoita? Joku hieno, tyylikäs, taiteellinen?
Kommentit (5)
Voisko ajatella, että ne on hauskoja siinä kuvassa. Lavasta jotain hilpeetä.
Muksut potkukelkkaan istuun, tonttulakit päähän, lyhty ja kauralyhde somisteiksi. Se on siinä:)
Vierailija kirjoitti:
Muksut potkukelkkaan istuun, tonttulakit päähän, lyhty ja kauralyhde somisteiksi. Se on siinä:)
Kiitos vastauksista. Ehkä jotain erikoisempaa kuitenkin ajattelin. Pitää varmaan googlettaa :)
Ap
Pue ne punatulkuiksi ja laita puunoksalle talipalloo syömään.
Ei sellaista myöskään missä lapset naama räässä tekee jotain lumienkeleitä hienossa lumisessa maisemassa. Vaan jotain erikoista. Lapset on 3v. ja 10kk.
Ap