Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KARPPAAJAT, kysymys teille!!

Epäonnistuja
08.11.2016 |

Miten toimitte pahan hiilarirepsahduksen jälkeen. Söin eilen illalla 500g mysliä (oli sokeritonta, mutta pelkkää hiilihydraattia silti) ja nyt tuntuu, että kaikki on menetetty...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä itsestäni sanaa karppaaja, koska en suhtaudu ruokavaliooni uskonnon lailla, enkä myöskään halua, että kukaan kuvittelisi minun olevan makkara-pekoni-muna ruokavaliolla.

Mutta siis, itse syön vähähiilarisesti ja toisinaan herkuttelen. Maata ei todellakaan kaada se, jos viikonloppuna tulee syötyä hamppariateria tai karkkia. Mulle tärkeintä on se, että arkena teen oikeita valintoja ja sitten viikonloppuisin saa löysätä nutturaa. Tosin minä en muutenkaan toteuta mitään atkinssia, vaan ruokavalioon kuuluu myös hedelmät ja marjat ja minkään kasviksien syöntiä en ole rajoittanut. Peruna / pasta / riisi / leipä yms eivät kuitenkaan kuulu lautaselleni arjessa.

En nyt olisi niin huolissani siitä, että vedit napaan kauheasti hiilareita, vaan siitä että pystyit ja söit paketillisen mysliä! Oletkohan rajoittanut hiilareiden saantia liikaa, kun yhtäkkiä sait tuollaisen myslinpuputuskohtauksen? Jos mysli on sun herkkua, niin sovi itsesi kanssa, että vaikka saat syödä sitä sunnuntaisin aamupalaksi.

Atkinsiin kuuluu muuten kasvikset ja marjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan. Retkahduksen vuoksi pari seuraavaa päivää voi taas olla vähän vaikeammat, mutta kun pääset ne ylitse niin homma jatkuu taas vallan mainiosti.

Vierailija
24/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä itsestäni sanaa karppaaja, koska en suhtaudu ruokavaliooni uskonnon lailla, enkä myöskään halua, että kukaan kuvittelisi minun olevan makkara-pekoni-muna ruokavaliolla.

Mutta siis, itse syön vähähiilarisesti ja toisinaan herkuttelen. Maata ei todellakaan kaada se, jos viikonloppuna tulee syötyä hamppariateria tai karkkia. Mulle tärkeintä on se, että arkena teen oikeita valintoja ja sitten viikonloppuisin saa löysätä nutturaa. Tosin minä en muutenkaan toteuta mitään atkinssia, vaan ruokavalioon kuuluu myös hedelmät ja marjat ja minkään kasviksien syöntiä en ole rajoittanut. Peruna / pasta / riisi / leipä yms eivät kuitenkaan kuulu lautaselleni arjessa.

En nyt olisi niin huolissani siitä, että vedit napaan kauheasti hiilareita, vaan siitä että pystyit ja söit paketillisen mysliä! Oletkohan rajoittanut hiilareiden saantia liikaa, kun yhtäkkiä sait tuollaisen myslinpuputuskohtauksen? Jos mysli on sun herkkua, niin sovi itsesi kanssa, että vaikka saat syödä sitä sunnuntaisin aamupalaksi.

Joo rajoitetusti ja hedelmät ei taida kuulua atkinssiin ollenkaan ja sitten on tiettyjä kasviksia, joita ei atkinssissa saa syödä ollenkaan. Itselle sopiva hiilarimäärä on n.80g/pv, mutta 100g on ehdoton raja arkena. Aivan liian korkea hiilarimäärä siis jos atkinssiin verrataan.

Vierailija
25/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo rajoitetusti ja hedelmät ei taida kuulua atkinssiin ollenkaan ja sitten on tiettyjä kasviksia, joita ei atkinssissa saa syödä ollenkaan. Itselle sopiva hiilarimäärä on n.80g/pv, mutta 100g on ehdoton raja arkena. Aivan liian korkea hiilarimäärä siis jos atkinssiin verrataan.

Mikähän se atkinsin hiilarimäärä sinun mielestäsi on? Sehän on henkilökohtainen ja kukin sen itse määrittää tarpeensa mukaan.

Vierailija
26/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö näitä hörhöjä on. Tää hörhöbuumihan meni muodista jo ajat sitten.

Sen ei ole tarkoitus olla mikään buumi, vaan elämäntapa. Itsellä katosi vuosien vatsavaivat tämän elämäntapamuutoksen myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä