Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu etova tunne teen juomisen jälkeen?

Vierailija
07.11.2016 |

Onko kellään muulla sellaista ikävää oksettavaa oloa, kun on juonut teetä? Mistähän se johtuu? Itselleni tulee sellainen, kun olen juonut tavallista mustaa teetä kotona tai kahvilassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksennan vihreästä teestä.

Vierailija
2/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta teestä tulee oksettava olo ja lisäksi päänsärky. Onkohan tämä migreeniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain muuta kirjainta.

Vierailija
4/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika! En tiedä mistä johtuu. Kerran nuorena erehdyin juomaan krapulassa kupillisen Liptonia, seuraus ei jäänyt pelkkään etovaan oloon...

Mutta ihan normaalistikin tapahtuu noin, varsinkin jos juo tyhjään mahaan. Vihreä tee ei itselläni aiheuta samaa.

Vierailija
5/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vihreään teehen. Mulla musta tee aiheuttaa samaa, vihreästä teestä tai kahvista ei tuu mitään.

Vierailija
6/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on teepussi liian kauan liottumassa, jos pidätte vain hetken niin etovaa fiilistä ei tule. En tosin osaa sanoa mistä tarkalleen johtuu.

Vierailija
7/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös joskus tulee sellainen yököttävä olo teenjuonnin jälkeen, ei usein kuitenkaan. Juon teetä yleensä aamulla, mutta silloin sitä huonoa oloa ei muistaakseni ole tullut. Joskus piti ihan oksentaa, kun tuli se kuvotus.

Vierailija
8/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vihreään teehen. Mulla musta tee aiheuttaa samaa, vihreästä teestä tai kahvista ei tuu mitään.

Olen kokeillut vihreää teetä ja siitä on tullut päänsärky :/ Oikeastaan vain kaakao kuumista juomista toimii jotenkin. Kahvistakin menee maha sekaisin.

ap

Vierailija
9/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. Jotkut teet aiheuttaa enemmän ja jotkut vähemmän mutta en ole vielä löytänyt mikä se tekijä on.

Pienen kupillisen yleensä voin juoda (1-2 dl) mutta sitä enempi ei mulle sovi.

Kahvia kittaan mukeittain joka päivä eikä mitään ongelmia.

Vierailija
10/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttiteissä on usein sellaisia ainesosia jotka liiallisena aiheuttavat pahoinvointia. Kamomilla"tee" aiheuttaa minulle pienissäkin määrissä huonoa vointia.

Vadelmanlehtitee saa minut oksentamaan heti. Vihreää-, valkoista- ja mustaateetä voin juoda. Jotkin valmiiksi maustetut teet aiheuttavat etovaa oloa. Nyt mukissa on vihreää sitruunalla.