Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiminimi, vakuusmaksupyyntö Elisalta?

Onko tämä normaalia?
07.11.2016 |

Lisämaksullisten palveluiden käyttörajoituksen poistaminen
Lisämaksullisten palveluiden käyttörajoituksen voit poistaa maksamalla 100.00 euron vakuusmaksun Elisalle. Voit suorittaa vakuusmaksun kirjeessä olevilla maksutiedoilla. Kun vakuusmaksu on tilillämme, niin lisämaksullisten palveluiden käyttörajoitus poistuu liittymältäsi.
Mahdollisten erääntyneiden laskujen on oltava maksettuina ennen lisämaksullisten palveluiden käyttörajoituksen poistamista. Olemassa olevien palveluiden laskutilanteen voit tarkastaa OmaElisasta, osoitteessa omaelisa.fi. Mikäli emme saa suoritusta viimeistään vakuusmaksupyynnön eräpäivänä, niin lisämaksullisten palveluiden käyttörajoitus pysyy liittymälläsi.
Vakuusmaksu palautetaan, kun syitä vakuutusmaksulle ei enää ole ja Elisan laskut on maksettu ajallaan. Vakuusmaksu palautetaan aikaisintaan vuoden kuluttua, ja joka tapauksessa viimeistään sopimuksen päätyttyä.
Terveisin,
Elisa
Luotonhallinta 01019 0250 (ma-pe 9-16)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole maksuhäiriöitä tai maksamattomia laskuja.

Vierailija
2/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä haluat sen poistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi toiminimi? Jos toiminimi on uusi, ei sen maksukäyttäytymistä voi mistään tarkistaa, tämä voi olla yksi syy vakuusmaksulle.

4/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, jos olet uusi asiakas. Sikäli kyllä outoa, että toiminimi tuo mukanaan omistajan omavelkaisen takauksen, joten vastaa veloistaan kuten yksityishenkilö.

Vierailija
5/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

h_ki kirjoitti:

Voihan se olla, jos olet uusi asiakas. Sikäli kyllä outoa, että toiminimi tuo mukanaan omistajan omavelkaisen takauksen, joten vastaa veloistaan kuten yksityishenkilö.

Tätä minäkin ihmettelen, itsehän minä tästä liittymästä loppupeleissä vastuussa olen.

Vierailija
6/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! 

Syitä tosiaan noihin vakuusmaksupyyntöihin on useita ja tuossa on yksi mainittiinkin. :) 

Oman tilanteen voi parhaiten tarkistaa tuolta luotonhallinnasta (01019 0250, ma-pe 9-16), sillä vain he näkevät sen syyn miksi se on juuri sinulle muodostunut.  :)

Janika/Elisan sometiimi

http://elisa.fi/palsta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatiimi kirjoitti:

Moikka! 

Syitä tosiaan noihin vakuusmaksupyyntöihin on useita ja tuossa on yksi mainittiinkin. :) 

Oman tilanteen voi parhaiten tarkistaa tuolta luotonhallinnasta (01019 0250, ma-pe 9-16), sillä vain he näkevät sen syyn miksi se on juuri sinulle muodostunut.  :)

Janika/Elisan sometiimi

http://elisa.fi/palsta

Ihan pieni vinkki: aspan ei kannata käyttää hymiöitä. Antaa erittäin huonon kuvan.

Vierailija
8/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koskeeko vakuusmaksu vain heitä, jotka eivät ole Elisan laskuja maksaneet ennen toiminimen perustamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä haluat sen poistaa?

Tilauksesi hyväksymisen yhteydessä liittymääsi on lisätty lisämaksullisten palveluiden käyttörajoitus. Lisämaksullisten palveluiden käyttörajoitus estää liittymältäsi lisämaksulliset puhelut ja tekstiviestit palvelunumeroihin, nettiostosten tai sovelluskauppojen mobiilimaksut, puhelut ulkomaisiin numeroihin sekä liittymäsi käytön ulkomailla (roaming eli verkkovierailu). Lisämaksullisten palveluiden käyttörajoituksella ei ole vaikutusta liittymäsi muiden palveluiden käyttöön.

En halua yllätyksiä ja haluan estot maksullisiin numeroihin. Tämä siis maksaa.

Vierailija
10/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatiimi kirjoitti:

Moikka! 

Syitä tosiaan noihin vakuusmaksupyyntöihin on useita ja tuossa on yksi mainittiinkin. :) 

Oman tilanteen voi parhaiten tarkistaa tuolta luotonhallinnasta (01019 0250, ma-pe 9-16), sillä vain he näkevät sen syyn miksi se on juuri sinulle muodostunut.  :)

Janika/Elisan sometiimi

http://elisa.fi/palsta

Ihan pieni vinkki: aspan ei kannata käyttää hymiöitä. Antaa erittäin huonon kuvan.

Minkäköhän takia muka antaa huonon kuvan? Mielestäni hymiöt ovat nykypäivää ja merkityksellisiä etenkin kirjoitetussa kielessä, koska kirjoitetussa viestissä ei tule ilmi henkilön äänensävyä. Miksi sinusta siis ystävälliseksi eleeksi tarkoitettu hymiö antaa jotenkin huonon kuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittymä vaihtoon.

Vierailija
12/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koskeeko vakuusmaksu vain heitä, jotka eivät ole Elisan laskuja maksaneet ennen toiminimen perustamista?

En tiedä. Itsellä kyllä on ollut Saunalahden ja Elisan liittymiä ja silti vakuuksia pyydellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
13/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä haluat sen poistaa?

Tilauksesi hyväksymisen yhteydessä liittymääsi on lisätty lisämaksullisten palveluiden käyttörajoitus. Lisämaksullisten palveluiden käyttörajoitus estää liittymältäsi lisämaksulliset puhelut ja tekstiviestit palvelunumeroihin, nettiostosten tai sovelluskauppojen mobiilimaksut, puhelut ulkomaisiin numeroihin sekä liittymäsi käytön ulkomailla (roaming eli verkkovierailu). Lisämaksullisten palveluiden käyttörajoituksella ei ole vaikutusta liittymäsi muiden palveluiden käyttöön.

En halua yllätyksiä ja haluan estot maksullisiin numeroihin. Tämä siis maksaa.

Eipäs. Juuri toisin päin. Jos haluat käyttää maksullisia palveluja, pitää maksaa vakuusmaksu.