Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohuotsikot ja mielensäpahoittajat

Kyllästynyt
07.11.2016 |

Joidenkin ihmisten tyhmyys rasittaa, ärsyttää ja uuvuttaa minua.

(Tämä teksti ei puhuttelevasta sävystään huolimatta ole osoitettu kenellekään erityisesti, vaan geneerisesti noille mielensäpahoittajamassoille, joiden ajattelun ja älyn hedelmistä mm. Ilta-Sanomien ja Iltalehden nettiversioiden kommenttiosastoilla on mahdollista nauttia.)

Julkinen kielenkäyttö mediassa muokkaa ajatteluamme ja mielipiteitämme, huomasimmepa sitä tai emme, halusimmepa uskoa siihen tai emme, mutta. Kun julkimoiden lausumia tai kirjoittamia yksittäisiä asioita irrotetaan kontekstistaan ja alkuperäisyhteyksistään ja läiskäistään ne otsikkoon osaksi tarkoitushakuista kohu-uutista, niin ymmärtäkää ennen sitä jumalatonta provosoitumistanne, itkuanne, parkuanne, parjaamistanne, solvaamistanne, leimaamistanne ja helvettiintoivottamistanne tämä: Se otsikko on TARKOITUKSELLA muotoiltu sellaiseksi, että se vetoaa teidänlaistenne helposti kusetettavien ja herkästi provosoituvien ihmisten tunteisiin ja saa teidät reagoimaan ja klikkailemaan. Se, että vaikkapa Saara Aalto on otsikon mukaan sanonut haluavansa kotimaastaan pois, koska "siellä ei ole mitään", ei luultavastikaan tarkoita että hän vihaa Suomea ja suomalaisia ja haluaa pyyhkiä suomalaisuuden koko ihmisyydestään ja henkilöhistoriastaan, eikä aio koskaan enää palata tänne – kuten te sen haluatte tulkita. Tuollaiset yksittäiset kommentit ovat herkullisia koukkuja, joihin tarttumalla ja joita näppärästi raflaaviksi muokkailemalla roskalehtien toimittajat tienaavat leipänsä (helvetin moraalittomasti, jos minulta kysytään), saavat näkyvyyttä jorinoilleen ja ohimennen vielä pääsevät leimaamaan julkimot, joista eivät mahdollisesti pidä. Toimittajilla on valtaa. He syöttävät teille pajunköyttä, joka uppoaa teihin kuin veitsi voihin, ja te meuhkaatte, vellotte paskassanne, suollatte paskaa näppäimistöiltänne ja vihaatte, vihaatte, vihaatte niin maan perkeleesti. Oletteko te oikeasti niin auttamattoman typeriä, ettette näe, miten helppoa teitä on manipuloida? Eikö väsytä olla idiootti?

Älkää jumalauta ihmiset antako vetää itseänne kuin pässiä narussa! Käyttäkää aivojanne! Sivistäkää itseänne, se ei maksa mitään! Suhtautukaa tietoon kriittisesti, älkääkä sokeasti uskoko kaikkeen, mitä teille median taholta tuputetaan.

Olen noin yleisesti ottaen niin saatanan kyllästynyt tähän halvan, vaivaannuttavan ja pohjatonta myötähäpeää synnyttävän klikkijournalismin kultakauteen, joka ei vaan näköjään ota laantuakseen, etten enää JAKSA.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö väsytä olla idiootti?  --> No ei väsytä, olen niin tottunut siihen. Silti olen kanssasi samaa mieltä, en vain pitänyt noista tehosteista, idiootit, me typerät ja silleen... Turhaan nostat itseäsi muita paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme