Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut, mutta mies ei halua...

Vierailija
07.11.2016 |

Ennen seksielämämme oli huomattavasti vilkkaampaa. Tänä vuonna sain lääkityksen moninaisiin oireisiin, mikä on vaikuttanut mm. siihen, että lihominen lakkasi ja paino kääntyi laskuun. En ole yleensä saanut painoa alaspäin kuin pari hullua kiloa puolessa vuodessa ravinnosta ja liikunnasta huolimatta. Jossain vaiheessa lihominen alkaa kuitenkin taas... Hiukan pelkään kyllä, että lihominen alkaa taas jossain vaiheessa, kun se on tuttua.
En ole edes rehkinyt niin paljon kuin aikaisemmin ja silti olen laihtunut ennätykselliset 10 kiloa parissa kuukaudessa ja vointi muutenkin parantunut. Vyötäröni on tullut esille ja kasvoni kaventuneet.

Mutta mieheni ei halua minua. Vaikka olen laittautunut parhaimpiini, tuntuu, ettei miestä kiinnosta. Ostin vartaloa nuolevan mekon, joka korostaa takamusta ja kaventaa vyötäröä. Olen laihtumisesta huolimatta edelleen ylipainoinen, mutta tuntuu, että mieheni halusi minua enemmän lihavana. Seksiä on ollut vain muutaman kerran minun aloitteestani, mutta ero edelliseen on, että mies kestää pitempään, eikä edes laukea... Kysyin mieheltä, että näkyykö se, että olen laihtunut. Hän vain sanoi kyllä. Kysyin sitten, että onko minusta tullut seksikkäämpi, hän vastasi, että olen ollut aina seksikäs. Nyt vain tuntuu, että olen vähemmän seksikäs, kun mies ei halua.

Mitä ihmettä voisin tehdä, että saisin miehen kiinnostunaan minusta taas? Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?Miksi mies käyttäytyy noin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset miehet vain pitävät hieman pullukoista, jotkut jopa lihavista. Se on totuus. Siskoni on isokokoinen noin 130kg ja hän oli yli 100kg jo kun rupesivat seurustelemaan. Hänen miehensä edellinen vaimo oli vielä paljon isompi (noin 150kg). Oma miehenikin pitää minusta enemmän 70-80kg kuin 50-60kg. Hänen mielestään naisessa pitää olla muotoja ja jotain mistä pitää kiinni :)

N 46, 168cm/78kg

Vierailija
2/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset miehet vain pitävät hieman pullukoista, jotkut jopa lihavista. Se on totuus. Siskoni on isokokoinen noin 130kg ja hän oli yli 100kg jo kun rupesivat seurustelemaan. Hänen miehensä edellinen vaimo oli vielä paljon isompi (noin 150kg). Oma miehenikin pitää minusta enemmän 70-80kg kuin 50-60kg. Hänen mielestään naisessa pitää olla muotoja ja jotain mistä pitää kiinni :)

N 46, 168cm/78kg

Täällä on yksi tuollainen mies. En vaan pidä enää normaalipainoista naista seksuaalisesti haluttavana, kun olen tottunut pyöreisiin muotoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että ongelma on vähän isompi kuin sinun ulkonäkösi tai painosi. Jos rakkaus puuttuu niin siinä ei tiukat mekot auta. Puhuisit miehesi kanssa etkä täällä.

Vierailija
4/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vain se, että en ole vielä lähelläkään normaalipainoista. Olen laihtunut vaikeasta lihavuudesta (lähenteli sairaalloista lihavuutta) merkittävästi lihavaksi.

Persettä, reittä ja rintoja on edelleen vaikka ja kuinka. Rinnat eivät ole vielä pienentyneet yhtään. Ainoastaan vyötärönseutu ja vatsanympärys on kaventuneet niin että vanhatkin liivit ja vaatteet mahtuvat päälle.

Mies tapasi minut lievästi ylipainoisena monta vuotta sitten. Kuvittelin, että hänkin olisi iloinen siitä, että lähenen vanhoja mittoja ja näytän nuoremmalta... Ap

Vierailija
5/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että ongelma on vähän isompi kuin sinun ulkonäkösi tai painosi. Jos rakkaus puuttuu niin siinä ei tiukat mekot auta. Puhuisit miehesi kanssa etkä täällä.

Ollaan me juteltu tästä aiheesta ja hän kuulemma rakastaa. Mutta ei seksi vaikuta kelpaavan... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän