Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9kk eka yökyläily

9kkgirl
07.11.2016 |

Tilanne on siis sellainen että vauva syö max. 4krt tässä rintaa, ei luultavasti nälkäänsä koska ottaa vain pari imua.. viikon päästä olisi tarkoitus viedä mummolle yöksi (näkevät päivittäin..) vauva nukahtaa myös rinnalle.. kokemuksia/mielipiteitä kuinka on yökyläilyt menneet kun vauva vielä öisin haluaa rintaa? Kuinka toimisin nukuttamisen kanssa? Mummo on saanut vauvan kyllä päikkäreille nukahtamaan kun on ollut joskus päivisin hoidossa.. jääkö tästä vauvalle traumoja jos yhden yön huutaa? Yöimetys olisi muutoinkin suunnitelmissa lopettaa ja kotona olemme miehen kanssa kokeilleet että mies rauhoittelee ja vauva on tähän rauhoittunutkin joskus mutta jos on huutanut esim. 30min olen itse luovuttanut ja antanut rintaa... neuvoja? Kokemuksia ko. Asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/3 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan lapset yökyläilleet ennen kun ovat irtaantuneet rinnasta kokonaan. Muutenkin on ohjeistus, että vasta yhden vuoden iässä aloitetaan yökyläily yhdellä yöllä. Lapsen aivojen kehitys on niin huimaa ekana vuonna, että tuollainen kokemus voi vaikuttaa koko persoonallisuuden muodostumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vienyt yökylään koska tiedän että lapsi ei nukkuisi siellä. Nukkunut tähän asti minun vieressä ja imee tissiä tosi tiheään eikä osaa nukahtaa ilman tissiä. Tuttia ei ole koskaan syönyt. Nyt viimeyönä aloitin unikoulun, yömaidosta vierottamisen. Saas nähdä montako yötä vie. Kamalaa huutoa oli,meinasin luovuttaa alku yöstä. Tyttö nukahti,mutta heräsi 4 kertaa yöllä. Itki kovasti lähes joka heräyksellä paitis kerran kitisi vain hieman ja kuunteli hiljaa minua kun kuiskailin ettei ole hätää ja tissit nukkuu, nyt "Viivikin "vaan nukkumaan .. koko ajan hereillä olon ajan olin siis vieressä ja hyräilin/hyssyttelin perhepedissä,yksin ei tietenkään jätetty huutamaan. Aamulla klo 5 annoin rintaa. Googleta Jay gordonin unikoulu ohje, " Unirytmin muuttaminen perhepedissä". Hyviä ohjeita. Voi soveltaa vaikkei perhepetissä nukkkuisikaan. Tai MLL sivuilla tassutus-tai pistätymis unikoulu (meillä raivoAA jos tassuttelen/silittelen)