Joko olet siirtynyt käyttämään pitkiä alusvaatteita?
-11c näyttää mittari. Pitää varmaan jo laittaa pitkät alle kun ulos menee. 😈
Kommentit (18)
Pitäisi käydä ostamassa sellainen tekninen kerrasto. Nyt olen lenkille lähtiessä laittanut treenihousut (ohuet) ulkoiluhousujen alle.
komeita perseen kuvia- laita LISÄÄ..
En. Saa nähdä,koska siirryn, kun en ole niitä muutamaan kymmeneen vuoteen käyttänyt ollenkaan.
Vähän pakko kun ajaa pyörällä. Käytän thermolegginsejä. En suostu vaihtamaan enää mihinkään kalsareihin. Niin paljon lämpimämmät.
Farkkujen alle ei mahdu mitkään pitkät alushousut. Joten en ole enkä ala. En ole farkuissa ulkona, muuta kuin autoon siirtymisen verran.
En omista pitkiä alusvaatteita. Pisimmät "lahkeet" mun alusvaatteista löytyy tai-mallisista Sloggeista.
Tarvittaessa kyllä käytän teknistä kerrastoa mutta en mä noita alusvaatteiksi sanoisi.
Jos lähden ulkoilemaan, niin kyllä. Työmatkoilla en käytä, koska olen siinä kuitenkin aika vähän ulkona ja koko päivä sisällä niin, että on joku kerrasto alla, on tosi ahdistavaa ja kuumaa.
Pitkät tissiliivit on jo päällä. Nyt alusvaatteet kattaa tissit napaan asti kun kesällä käytän vain puoliksi peittäviä.
En omista... Eikä kyllä farkkujen alle mahtuisikaan ja käytän farkkuja päivittäin...
Tänään just menossa toppahousu- ja kerrasto-ostoksille, koiran kanssa lenkkeillessä alkaa olemaan pirun kylmä pelkissä juoksuhousuissa D: aamullakin oli -10 astetta ja hemmetin kylmä tuuli joka teki varmaan kymmenen astetta vielä lisää pakkasta ._.
En. Koira onneks paskantaa nopeasti aamuisin, äkkiä takas kotiin ja lämpimään autoon. Omistan yhdet pitkät kalsarit ja ne on lähinnä moottoripyöräilyyn kylmillä ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
-11c näyttää mittari. Pitää varmaan jo laittaa pitkät alle kun ulos menee. 😈
En käytä koskaan pitkiä alusvaatteita. Kuljen lämpimällä autolla joka paikkaan.
Joo kaksi viikkoa jo.
Kuka nyt paleluttaa haluaisi.
Homojen hommia tuollaiset lapselliset alusvaatteet.
Ajat sitten. Vihaan kylmää.