Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mies narsisti?

07.11.2016 |

Eli tapailin joskus tälläistä miestä joko nyt tuli taas kuulumisia kyselemään.. mietin että olisko narsisti.

-Kaikki tapaamiset tapahtui siellä missä hän halusi.

-Ilmoitti että tietää paremmin kun minä minkälainen mä olen.

-Kertoi että vain hän tietää mikä on oikein ja väärin ja minä en.

-Laittoi minut odottomaan pitkiä aikoja ennen kun alettiin seurustelmaan sillä hän tiesi milloin se oli viisasta.

- alleviivasi kokoajan kuinka vihaa narsisteja.

-puhui kokoajan omista ominaisuuksistaan.

- omisti oudot näkemykset ulkonäöstään ajatteli näyttävänsä joltain rokkitähdeltä vaikka oli ihan normaali.

- suuttui kun en halunnut joskus koskea vaan olla vaan ihan rauhassa.

-Sanoi olevansa parempi ja tietävansä yksinään millainen maailma on täydellinen ja itse jumala asuu hänen sisässään. Ja että minä olen hänelle siunattu sielunkumppani.

Ym.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan hän on höpönassu.

Vierailija
2/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainii aina kun itselläni oli joku mielipide meidän suhteesta niin hän alkoi sanomaan että tietää paremmin koska on vanhempi ja minun kuuluisi kasvaa aikuiseksi. Juuri edeltävänä päivänä saattoi kehua kuinka kypsä ja aikuinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helloimrosa kirjoitti:

Ja ainii aina kun itselläni oli joku mielipide meidän suhteesta niin hän alkoi sanomaan että tietää paremmin koska on vanhempi ja minun kuuluisi kasvaa aikuiseksi. Juuri edeltävänä päivänä saattoi kehua kuinka kypsä ja aikuinen olen.

Tuohan nyt vain on vanhempien miesten tapa vikitellä nuoria naisia - kaikki nuoret tytöt haluavat kuulla olevansa kypsiä.

Vierailija
4/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Helloimrosa kirjoitti:

Tuohan nyt vain on vanhempien miesten tapa vikitellä nuoria naisia - kaikki nuoret tytöt haluavat kuulla olevansa kypsiä.

Ikä eromme oli vain 4v

Vierailija
5/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimenen kohta selvitti uskovaisuuden, siitä se kaikki johtuu.

Vierailija
6/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko narsisti tai muuten vain kusipää.

Vierailija
7/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi, uskovaisuus ja kusipäisyys muodostavat pyhän liiton. Jokatapauksessa, jos se nyt soittelee ja viestittelee, niin älä missään tapauksessa ala seurustelemaan sen paremmintietäjän kanssa, se ei ole hyvä ajatus.

Vierailija
8/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nussimiseen käy, mutta muuta on turha odottaa. Ja silloinkin vain kun sinä päätät mitä teette. (Noin ne ajattelee)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme