Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako myydä naisten vaatteita kirppiksellä, huuto.netissä vai torissa?

Vierailija
06.11.2016 |

ei ole merkkivaatteita - keskihintaisia, hyväkuntoisia siistejä tai käyttämättömiä vaatteita. Olen S-kokoinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
2/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen perusteella ei kannata myydä missään, uffille vaan. Lastenvaatteet menee (jos merkkivaatteita) mutta aikuisten vaatteet menee tosi huonosti kaupaksi, oli kanava mikä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksellä ei aikuisten vaatteet mene oikein lainkaan. Jos on lastenvaatteita pääosa, niin kannattaahan ne omatkin viedä sinne kokeilun vuoksi, mutta pelkillä omilla vaatteilla ei välttämättä saa pöytävuokraakaan takaisin.

Olen nyt pari kertaa kokeillut noita netin kirpputoreja, joihin lähetetään omat vaatteet ja ne kuvaavat ja laittavat myyntiin. Sielläkään ei mitään isoa myyntiä tullut, mutta muutama kymppi lopulta kuitenkin ja myyntiin kelpaamattomat vaatteet menivät samalla kierrätykseen heidän kauttaan. Ei ollut mitään kalliita merkkivaatteita, mutta kuitenkin noista ketjuista ym. ostettuja.

Vierailija
4/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppiksellä ei aikuisten vaatteet mene oikein lainkaan. Jos on lastenvaatteita pääosa, niin kannattaahan ne omatkin viedä sinne kokeilun vuoksi, mutta pelkillä omilla vaatteilla ei välttämättä saa pöytävuokraakaan takaisin.

Olen nyt pari kertaa kokeillut noita netin kirpputoreja, joihin lähetetään omat vaatteet ja ne kuvaavat ja laittavat myyntiin. Sielläkään ei mitään isoa myyntiä tullut, mutta muutama kymppi lopulta kuitenkin ja myyntiin kelpaamattomat vaatteet menivät samalla kierrätykseen heidän kauttaan. Ei ollut mitään kalliita merkkivaatteita, mutta kuitenkin noista ketjuista ym. ostettuja.

Mitä netin kirppiksiä kokeilit?

Ja ehkä livekirppis on paras, kun siellä voi sovittaa ja tuntee kankaan jne. Itse olen kyllä itsepalvelukirppiksellä myynyt naisten S-kokoa, mutta hinnat oli tyyliin 50 senttiä, talvitakki 3 e jne.

Vierailija
5/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kyllä kirppiksiltä itselleni vaatetta, mutta harmiksesi voin sanoa että oon hyvin hintakriittinen. Sisävaatteesta max 2e tai jos ihan ohittamattoman ihana niin vähän enemmän. Talvitakkeja mulla on nyt kriittisyydestäni huolimatta 3 kpl: Kaksi untuvatakkia 10e ja 6e ja villakangastakki 2e.

Kiertelen kyllä paljon, mutta on ostajan markkinat