Jos kuulisit että sinua kutsutaan töissä Munahaukaksi olisitko enemmän yllättynyt vai loukkaantunut?
Jokaisella työpaikalla on Munahaukka. Jos et tiedä kuka se teillä on olet todennäköisesti sinä itse!
Kommentit (8)
Ihmettelisin, kuka levittää minusta täysin perättömiä juoruja.
Oisin kyllä ennen kaikkea yllättynyt, että tämmöstä ujokkia voisi luulla sellaiseksi, kun minusta näkee jo naamasta, että olen neitsyt.
Olisin myös loukkaantunut, että minua pidettäisiin sellaisena mikä on oikeasti vastakohtani, ja kokisin oloni turvattomaksi, kun en tiedä kuka haluaa mustamaalata minua ja miksi.
Olisin ensinnäkin yllättynyt siitä, että minulla olisi se työpaikka.
Mutta joo, kyllä tuo munahaukka-nimitys yllättäisi. Ei loukkaisi, samapa tuo oikeastaan.
Eikö Munahaukka olisi sellaisen rohkean ja itsenäisen naisen kuvaus? Edelleen vaan se vanha ajattelu jyllää että nainen ei saa haluta ja olla aktiivinen seksiasioissa vaan pitää olla siveä.
Ylpeänä voimaannuttavasta lempinimestä
Työpaikkaa vailla olevana ottaisin minkä vaan statuksesta huolimatta, tosin seksi ei oo kiinnostanut pariin vuoteen. Sama se mikä totta olis, ei noiden rekryfirmojen lupauksetkaan oo ikinä totta.
No olisin kyllä tosi yllättynyt. Ja meillä tietääkseni on kaikki työkaverit naimisissa tai ainakin parisuhteessa, joten ei siellä ole mitään munahaukkailua meneillään. Mun alaisista on yksi sellainen nuorehko nainen joka tuijottaa nuoria miehiä häiritsevästi, hän ei ole sellainen josta miehet kiinnostuisivat, joten tälle naiselle on pidetty "puhutteluja" että ei saa tuijottaa. Ei tietääkseni tee muuta kuin katsoo, munahaukka varmaan kävisi käsiksi muniin :D