Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin toiveeni on, että jos joskus synnyn uudestaan, kengänkokoni on korkeintaan 38

Vierailija
06.11.2016 |

En tiedä mikä siinä on, että tunnen itseni paljon kauniimmaksi ja ihanammaksi, kun minulla on liian pienet kengät jalassani. Oikea kokoni olisi 40-41, mutta käytän yleensä 38.5 tai 39 koon kenkiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin kyllä mielelläni 38-kokoa, mutta siinä varpaani menevät niin kippuralle, etten pysty kävelemään.

Ap

Vierailija
2/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 38, olen 173 pitkä. Haluaisin paksummat hiukset ja suoremmat hampaat ja sääret. Nenäni kanssa olen oppinut elämään, ei enää harmita niin kuin teinivuosina. Pienehköistä jaloistani en ole koskaan kummemmin piitannut mutta sormet voisivat olla kapeammat ja pidemmät. Got the point? ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko selvittää mitä ongelmia liian pienten kenkien käytöstä tulee.

Koetko itsesi kovin naiselliseksi 10 v päästä jos kävelet ontuen ja mahdollisesti kepin kanssa pahimmillaan?

Ehkä psykiatrin ammattiapu auttaisi sinua pääsemään ongelmastasi.

Vierailija
4/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on prioriteetit kohdallaan. Ei niin väliä jos syntyy lapsityövoimaksi tai juopon pedofiilin raiskattavaksi kunhan kengännumero on 36. Ei silläkään niin kai sitten väliä onko niihin kenkiin ylipäätään varaa, mutta kunhan on pienet jalat.

Vierailija
5/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä haluaisin syntyä uudelleen sellaseen kehoon, jossa suurin murhe on jalan koko.

Minulla on nytkin aika iso jalka, mutta kun oon muutenkin ruma, niin en jaksa niitä jalkoja niin kovasti miettiä.

6/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko selvittää mitä ongelmia liian pienten kenkien käytöstä tulee.

Koetko itsesi kovin naiselliseksi 10 v päästä jos kävelet ontuen ja mahdollisesti kepin kanssa pahimmillaan?

Ehkä psykiatrin ammattiapu auttaisi sinua pääsemään ongelmastasi.

No todellakin komppaan tuota viimeistä lausetta. Ärsyttää niin vikisijät, jotka ihan tosissaan itkevät niin liian isoista rumista jaloistaan ja ihan yhtälailla ne urpot, jotka ovat "ihkuu ku mulla on näin pieni ja siro 36 jalka hihi". Saa kuvan, että asia olisi jotenkin huomattava tai merkittävä... mutta ei, eri kokojen erothan ovat ihan _senteissä_ mitattavissa.

Vierailija
7/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suurin toiveeni on maailmanrauha.

Vierailija
8/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vikinää turhasta. Kokonaisuus ratkaisee. En ole vielä koskaan nähnyt suhteettoman suuria jalkoja. Enemmän kiinnitän huomiota suhteettoman pieniin jalkoihin. Kuinka tuo ihminen pysyy pystyssä?

9/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin että mulla olisi parempi iho seuraavassa elämässä. Ja ei lievää astmaa, ja pienemmät tissit, ja ihan suorat hampaat..

Vierailija
10/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Sä oot tainnut olla edellisessä elämässä kiinalainen.

Vierailija
11/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, mulla on kengänkoko ollut aina 36-37 eikä oo kyllä elämä ollut mitenkään helppoa ja ihmeellistä. Älä sitten käytä yhteiskunnan rahoja siihen kun tarvit ammattiapua sun terveyden kanssa. Kukaan normaali yli 15v. tyyppi ei mieti tippaakaan että kengännumerolla olisi elämässä mitään merkitystä. Jos on kauhean pieni/iso jalka niin on ongelmia löytää sopivia kenkiä ja kengät ovat yleensä kalliita mutta muuten asia on osastoa ihan sama.

Vierailija
12/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan taas kropan joka jaksaa ja on täynnä energiaa.

Nykyinen elämäni on mennyt väsyneessä aivosumussa sohvan pohjalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi