Olen nainen ja viihdyn miesten seurassa paremmin kuin naisten
Miesten seurassa on paljon rennompaa. Voi olla oma itsensä. Naiset on paljon kaksinaamaisempia. Juoruillaan aina siitä, joka ei ole paikalla, mutta esitetään yliystävällistä sitten tämä juorujen kohde on paikalla. Muutenkin naiset on jotenkin kireitä ja koko ajan pitää miettiä mitä muut ajattelee. Miesten kanssa voi heittää rentoa läppää, eikä tarvitse esittää. Onneksi työskentelen miesvaltaisella alalla.
Kommentit (40)
Tää on hyvin yleinen naisvihan muoto. Miestä pidetään luomakunnan kruununa ja parempana kaikessa ja naiseus nähdään vikana. Niinpä on aina teitä "parempia" naisia jotka on oikeastaan melkeinpä miesten tasolla paremmuudessaan. Siinä heitetään surutta siskot junan alle ja kiristetään seksistisen propagandan kahleita.
Omalla oksallasi istut saha kädessä. Koskaan ei ne miehet pidä sinua tasavertaisina. Heittävät sun seurassa "rentoa läppää" ja kun poistut, oikeat jutut alkavat.
Surullista, toivottavasti olet vielä nuori ja tulet ymmärtämään asioita paremmin. Tervetuloa herrakerhosta takaisin tänne palvelusväen kerrokseen sitten, luvataan ettei juoruilla vaan kuunnellaan.
Minä taas tulen paremmin juttuun naisten kuin miesten kanssa. Ja olen siis mies. Ei vaan jaksa kiinnostaa miehiset tissi/pillu/auto/viina-jutut ja äijäilyt. Naisten kanssa saa olla enemmän oma itsensä. Olen vähän pehmeämpi ja herkempi mies, joten siksi kai naisten seura tuntuu luonnollisemmalta. Homo en kuitenkaan ole, vaikka varmaan moni niin luuleekin.
Ei ne miehet sua sietäisi jos tekisit selväksi että eivät pääse sua paneen. Ja just tuollaiset naiset jotka ovat miesten seurassa kuin kiimainen kissa pylly pystyssä ja ihan eri henkilö naisten seurassa, ärsyttävät muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että naiset jotka korostaa sitä miten tulevat paljon paremmin toimeen miesten kanssa ja että naiset on selkäänpuukottavia ja kamalia on aina itse niitä kamalimpia ihmisiä joiden kanssa kukaan ei edes halua tulla toimeen :D
Totta kyllä. Itselläni oli lyhyt vaihe kun ajattelin aloittajan tyylisesti, ja silloin juuri olin katkerimmillani ja kamalampi kuin koskaan.
Olen tuntenut kaksi naista eri ajanjaksoilla elämässäni, jotka toitottivat tuota samaa. Meikkasivat kevyesti, eivätkä laittaneet hirveästi aikaa laittautumiseen. Yhteisissä illoissa kehuskelivat samankaltaisuuksia, kuinka eivät ole niin turhamaisia ja miesten kanssa parasta ajanvietto.
Nro 1 näistä harrasti miesnettituttavuuksien kanssa sekstailua ympäri Suomea ja näitä oli useita, puhui miehistä kavereinaan... Jonkun kerran myös yritti lämmitellä kaveripiirin naisten miehiä ja jälkeenpäin oli kuin ei mitään.
Nro 2 taas oli aikamoinen baarikärpänen, jolla paljon miespuolisia kavereita. Mielenkiintoisinta oli, että lähes tulkoon kaikkien kanssa oli pantu. Tykkäsi myös saunoa äijien kanssa ja ehdottomasti halusi pysyä ainoana naisena näissä iltamissa, koska miut naiset pilaavat illan jne. Ylläri, että näissäkin illoissa sitten mentiin enemmän ja vähemmän seksin puolelle.
Ikävä kyllä, ei tällaisten naisten uskottavuus jätkien kaverina kovin vahva ole 😮 😃 Nykyään epäilys herää heti, kun joku tätä tulee sönköttämään!
Vierailija kirjoitti:
Tästä riehaannutaan taatusti. "Puukotat siskojasi selkään"-mantra alkaa ja seuraava kommentti kirjoitetaan vaikka Aalto-ketjuun miten paksut reidet silläkin on. Tämä palsta jo osoittaa miten naiset jaksaa haukkua toisiaan, mutta jos joku sen ääneen sanoo, niin ristus mikä parku alkaa!
Huomasin kyllä kuinka sinä riehaannuit ja puukotit selkään ja vedit jopa Aalto propagandaa. Good work my sister.
Mä en vihaa naisia, mutta suurin osa naisista katsoo mua kieroon ja välttelee mua. Mulla on musta huumorintaju ja rento elämänote eikä siis MITÄÄN samaa säveltä useimpien naisten kanssa :D Yleensä siis ajaudun miesten seuraan, hyväksyvät mut tällaisena kuin olen. Miehet on paljon rohkeammin omia itsejään, naisten naamasta näkyy kun aivot raksuttavat joka hetki "mitä kehtaan sanoa, mitäköhän tuo ihminen ajattelee musta, mitäköhän toi tarkoitti tolla" jne. Naiset, olkaa rohkeampia!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tulen paremmin juttuun naisten kuin miesten kanssa. Ja olen siis mies. Ei vaan jaksa kiinnostaa miehiset tissi/pillu/auto/viina-jutut ja äijäilyt. Naisten kanssa saa olla enemmän oma itsensä. Olen vähän pehmeämpi ja herkempi mies, joten siksi kai naisten seura tuntuu luonnollisemmalta. Homo en kuitenkaan ole, vaikka varmaan moni niin luuleekin.
Et ole vaan törmännyt sopiviin miehiin. Minulla on mieskavereissa vain akateemisia pelinörttejä, joista kukaan ei ole koskaan puhunut tisseistä, pilluista tai autoista. Viinasta aina välillä, mutta harvoin.
Tosi jännää jotenkin, kun itse olen tullut aina paremmin naisten kanssa toimeen. Useat tapaamani naiset on ihan älyttömän ihania ja suurin osa ystävistäni on naisia.
Laillani erossa antaudut mielelläsi miehille
Vierailija kirjoitti:
Mä en vihaa naisia, mutta suurin osa naisista katsoo mua kieroon ja välttelee mua. Mulla on musta huumorintaju ja rento elämänote eikä siis MITÄÄN samaa säveltä useimpien naisten kanssa :D Yleensä siis ajaudun miesten seuraan, hyväksyvät mut tällaisena kuin olen. Miehet on paljon rohkeammin omia itsejään, naisten naamasta näkyy kun aivot raksuttavat joka hetki "mitä kehtaan sanoa, mitäköhän tuo ihminen ajattelee musta, mitäköhän toi tarkoitti tolla" jne. Naiset, olkaa rohkeampia!
Tultaisiin varmaan hyvin toimeen.
Tosin koen että mustan huumorin ystäviä on naisissa paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä riehaannutaan taatusti. "Puukotat siskojasi selkään"-mantra alkaa ja seuraava kommentti kirjoitetaan vaikka Aalto-ketjuun miten paksut reidet silläkin on. Tämä palsta jo osoittaa miten naiset jaksaa haukkua toisiaan, mutta jos joku sen ääneen sanoo, niin ristus mikä parku alkaa!
Huomasin kyllä kuinka sinä riehaannuit ja puukotit selkään ja vedit jopa Aalto propagandaa. Good work my sister.
Totesin vain tosiasiat ja näin se kääntyi selkään puukottamiseksi, "sister". ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut kaksi naista eri ajanjaksoilla elämässäni, jotka toitottivat tuota samaa. Meikkasivat kevyesti, eivätkä laittaneet hirveästi aikaa laittautumiseen. Yhteisissä illoissa kehuskelivat samankaltaisuuksia, kuinka eivät ole niin turhamaisia ja miesten kanssa parasta ajanvietto.
Nro 1 näistä harrasti miesnettituttavuuksien kanssa sekstailua ympäri Suomea ja näitä oli useita, puhui miehistä kavereinaan... Jonkun kerran myös yritti lämmitellä kaveripiirin naisten miehiä ja jälkeenpäin oli kuin ei mitään.
Nro 2 taas oli aikamoinen baarikärpänen, jolla paljon miespuolisia kavereita. Mielenkiintoisinta oli, että lähes tulkoon kaikkien kanssa oli pantu. Tykkäsi myös saunoa äijien kanssa ja ehdottomasti halusi pysyä ainoana naisena näissä iltamissa, koska miut naiset pilaavat illan jne. Ylläri, että näissäkin illoissa sitten mentiin enemmän ja vähemmän seksin puolelle.Ikävä kyllä, ei tällaisten naisten uskottavuus jätkien kaverina kovin vahva ole 😮 😃 Nykyään epäilys herää heti, kun joku tätä tulee sönköttämään!
Kai ne muut naiset ärsyttävät, kun "kilpailua" on enemmän, vaikka niitä muita naisia ei voisi vähempää kiinnostaa :D
Huonoa itsetuntoahan tuo on. Aika säälittävää oikeastaan.
Tämän ketjun voisi kokonaisuudessaan linkata tuohon "Omituisimmat asiat ja tavat, joilla ihmiset yrittävät kiillottaa sädekehäänsä"-ketjuun.
Minulla on kanssa yksi ap:n juttua hokeva tuttu, ja oikeasti hänellä ei kyllä ystäviä ole kummastakaan sukupuolesta edustettuina. Ne muutamat miespuoliset "kaverit" ovat lähinnä ex-hoitoja tai sitten eivät kavereita ollenkaan.
Tiedän yhden naisen joka tuli mielestään paremmin toimeen miesten, kuin naisten kanssa. Hän oli älyttömän kiero ja puhui paskaa seläntakana kavereistaan. Miesten kanssa hän tuli toimeen, koska nämä olivat ihastuneet naiseen ja halusivat miellyttää häntä. Tällä hetkellä hänellä ei taida hirveästi olla ystäviä edes miehistä. Kaiken kaikkiaan järkyttävä ihminen.
Allekirjoitan. Olin yhen kesän naisvaltasessa työpaikassa ja oli hirveetä. Nyt miesvaltasessa työpaikassa ja töihin on ilo mennä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö koskaan toivoisi omaavasi naispuolisen ystävän, joka on samanlainen kuin sinä?
Haha, ei se auta! Itse luulin sellaisen löytäneeni, mutta niin vaan tuli puukkoa selkään. Miehet parempia.
Nämä ihmiset eivät tunnu ymmärtävän sitä, että he juuri vaikuttavat negatiivisesti niihin muihin naisiin. Usein tämmöiset naiset ovat niitä jotka kettuilevat muille naisille, näyttävät nyrpeää naamaa ja vitsailu on sitä että pilkataan toista. Tietenkään muut naiset eivät viihdy siinä.
"Jätkien" seurassa taas nauretaan koko ajan, liikaa, ja ollaan niin hauskoja ja ihania. Perse pystyssä maataan sohvalla muka tosi rennosti, samalla kun miettii mitä seuraavaksi voisi tehdä että saisi huomiota.
Tunnen niin monta tuollaista naista. Itse en välitä sukupuolesta. Jos joku on kiva niin se on kiva, en ajattele häntä naisena tai miehenä. Minulla on molempia yhtä paljon kavereina. Hankin ympärilleni ihmisiä joiden kanssa viihdyn.
Taas yksi yksinkertainen ihminen, joka pitää itseään muita parempana. Olen huomannut, että niin miehissä kuin naisissakin puhutaan paskaa selän takana. Se on luonteesta kiinni eikä sukupuolesta. Itse en voi sietää useimpien miesten seuraa. Muehet vaikuttavat tylsiltä paskan ja tyhjän jauhajilta ja tuntuvat aina ajattelevan vain itseään. Olen nainen, pidän naisten seurasta enkä koe sitä nolona konservatiivisena tyttömäisenä asiana. En ole "yksi jätkistä" ja hyvä niin. Mun elämässä miehillä ei ole henkilökohtaisesti mitään virkaa. Rakastajakin saa olla nainen.