Kuka TV-persoonista on sinusta kaikkein ärsyttävin? Miksi?
Kommentit (30)
Aku Hirviniemi. En usko, että tarvii perustella.
Anni Hautala. En kestä sitä hirveetä nauramista joka asialla.
Mä en yleensä ärsyynny tv-esiintyjistä, mutta Maria Veitolaa en voi sietää.
Nina Lahtinen, voiko ärsyttävämpää teeskentelevää tyhjännaurajaa enää olla.
Tykkään ihmisten erilaisuudesta, ja en kovin helposti edes käytä sanaa vihata, koska kaikissa on omat hyvät ja huonot puolensa.
MUTTA jopa minä vihaan Sara Forsbergiä.
Ja Vappu Pimiä tulee hyvänä kakkosena.
Mikael Gabriel, vetoaa vain tyhjäpäihin joten en suosiota ihmettele...
Vappu Pimiä, montakohan kertaa olen pistänyt radion kiinni, kun ko. henkilö alkaa kälättämään.
Rakel Liekki. Menee välittömästi kanava vaihtoon. Ärsyttävä ääni ja nauru. Esiintyisi vain alapäällään. Vaikka ei nut siinäkään mikään erikoinen ollut.
Miia Nuutila... Miten voi jollain olla niin kammottavan tyhjä katse? Ihan kuin joku robotti tuijottais, ei mitään ilmettä, vaikka suu hymyilisi. Ja jotenkin äänikin niin teennäinen.
Maria Veitola. Kutsuu ohjelmaansa mielenterveys- ja päihdeongelmaisia ihmisiä vain nolatakseen heitä lisää. Sit kun joku kertoo hänestä julkisesti mielipiteensä (Saagim), itkee kuinka pahalta tuntuu.
Vesa-Matti Loiri, Matti Nykänen ja muut tämmöset usein vähän vanhemmat miehet, jotka ei näytä tekevän mitään (enää), vaan puhuvat jostain vanhasta urastaan vaan ja ovat ihailtavina ja kunnioitettavina eri ohjelmissa.
Niina L minunkin mielestä nykyään, alkuun tykkäsin. Tuntuu, että miehensä peesissä pääsi, mutta valitettavasti teennäisen tuntuinen. Vanhemmista Ruben Stiller, ärsyttävä tyyli puheessaan.
Miia Nuutila, Sanna Stellan, Maria Veitola, Aku Hirviniemi, Marja Hintikka, Viivi Pumpanen, Krisse Salminen. Roope Salminen
En ees tiiä miks noi ärsyttää mut usein kanava vaihtuu. Hintikkaa tosin katon mielenkiintoisten aiheiden takia vaikka juontaja onkin ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Hintikka. Sen tyhjää täynnä oleva tuijotus ja tempoileva esiintyminen on kamalaa ja tosi vaivaannuttavaa. Inhosin sitä jo radiossa, miksi se piti tv:seenkin raahata >:
Hyvä esimerkki naisesta, joka on valittu lähinnä siksi, että on nainen.
Hintikka. Sen tyhjää täynnä oleva tuijotus ja tempoileva esiintyminen on kamalaa ja tosi vaivaannuttavaa. Inhosin sitä jo radiossa, miksi se piti tv:seenkin raahata >: