Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kassalla töissä ja tässä teille muutama vinkki, jottei tulisi kauheaa jonoa

Vierailija
06.11.2016 |

Olen yhdessä kodinelektroniikkaliikkeessä kassalla töissä ja nyt viikonlopun aikana oli melko paljon ihmisiä liikenteessä. Ja se vain pahenee tästä.. :D

Mutta tosiaan! Huomasin, että jono kasvaa yllättävän nopeasti, kun...

- pääset vihdoin ja viimein kassalle etkä ole kaivanut lompakkoa esiin. Siinä vaiheessa alat pällistelemään, että missäs se on. Vaikkei sinulla olisikaan mitään tavaraa käsissäsi. Silti sinulla oli aikaa huudella jonosta, että mikä kestää. Niih, mieti sitä!

- teet kerralla isomman ostoksen ja kortti ei toimikaan. "Oh my god, kyllähän siellä rahaa on, kato vaikka" ja alat esittelemään minulle tilisi saldoa verkkopankin kautta. Yritän kertoa, että sinulla taitaa olla ostoraja, mutta ethän sinä sitä tajua. Kauhea show pystyyn ja pakko kokeilla sitä korttia seitsemän kertaa, koska vika on maksupäätteessä!!!1

- päätät avautua minulle kassalla kun koko ajan pitää odottaa ja miksei ole enemmän henkilökuntaa. Räyhäät pari minuuttia ja tadaaaa, jono vaan kasvaa. Plus ettei minua kiinnosta, koska teen töitä hiki hatussa ettei kassalla tarvitsisi jonottaa.

- vasta kassalla alat miettimään, että haluanko sittenkään ostaa tätä. "No hei mites se edullisempi malli, paljon siinä on muistia ja kestääkö se vettä ja miljoona muuta kysymystä".

Siinä nyt ainakin :) Saa sanoa lisää, jos tulee mieleen! Eläköön aasiakkaat! :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme