Kukaan työkaverini ei hyvästellyt eikä se ole heidän vikansa
Minulla oli esimies joka huusi: "Katso silmiin kun minä puhun." Minua kiusattiin järjestelmällisesti. Ensimmäisen kerran avasin suuni esimiehen loman jälkeen ja kun hän taas tuli huutamaan työpisteelleni, niin tokaisin että ihanan rauhallista oli kun sä olit lomalla. Pyysin anteeksi mutta sain potkut tämän vuoksi. Tosin sekin naamioitiin niin, että olisin irtisanoutunut itse.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Laiton irtisanominen, ota yhteys liittoosi.
En voi enää. Kun en antanut heidän tehdä sitä niin irtisanouduin itse. En kuulemma saa puhua julkisesti mitään enkä haastaa oikeuteen.
Mä uskon sua, ystäväni työpaikalla lähes sama tilanne. Tosin on vielä työssä siellä, kun uuttakaan paikkaa ei ole löytynyt.
Tiedän, ettei varmaan lohduta, mutta jotenkin sun on noustava kiusaajien yläpuolelle. Mä uskon, että karman laki toteutuu kaikille kiusaajille, olivatpa sitten kouluissa tai työpaikoilla tai missä vaan.
Pystytkö juttelemaan jonkun kanssa? Yleensä helpottaa, jos edes yhdelle voisi kertoa. Lisäksi voisit selvittää, oliko irtisanomisperuste kuitenkaan laillinen, paitsi jos olit vielä koeajalla. Esimiehen sinulle huutaminenkaan ei varmaan ole ihan ok siellä työpaikalla, yhtälailla sun vastauksesi oli ok, jos kerran huutaa. Selvitä, ei mitään menetettävääkään enää!
Vaivaa suuresti ja haluaisin kertoa kaiken. Ihan kaiken. Kyseessä on tunnettu suomalainen perheyritys enkä uskalla tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa suuresti ja haluaisin kertoa kaiken. Ihan kaiken. Kyseessä on tunnettu suomalainen perheyritys enkä uskalla tehdä mitään.
Ohis, mutta perheyritykset on valitettavasti usein niitä pahimpia... :/
Siis kumpi? Sinut irtisanottiin vai irtisanouduit itse?
Laiton irtisanominen, ota yhteys liittoosi.