Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erolla uhkailu

Vierailija
06.11.2016 |

Poikaystävä uhkailee erolla koko ajan. Tehnyt sitä jo vuoden ajan. Tiedän, ettei oikeesti halua erota. Oon pyrkinyt viimoseen saakka pyrkinyt välttämään provosoitumista, että alkaisin itekin. Lisäksi roikottaa aina välillä fasessa meidän parisuhdestatusta, eli poistaa sen ja välillä hyväksyy. Mitään kolmansia osapuolia ei ole olemassa. Suututtaa vaan tommonen uhkailu. Mies kuitenkin perus suomalainen jätkä joka ei puhu kun sitten pitäisi puhua. Jätänkö nyt suoraan. En haluais. Vai katkasenko vain välit kylmiksi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette alle 18 niin normimeininkiä. Jos yli, niin lähde lätkimään. Outo lapsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin itse tuollainen. En tajunnut, että käytökseni oli paitsi julmaa myös parisuhteemme pohjan ja perusturvallisuuden/-luottamuksen rapauttavaa. Tämä loppui kuin seinään, kun avovaimoni sai erään riidan jälkeen tarpeekseen ja ilmoitti itse erosta. Täydellinen viestiyhteyden katkeaminen, kamojen pakkaaminen, someyhteyksien poistaminen, muutamalle lähimmälle kaverille ilmoittaminen, hotelliin meneminen - tajusin kerrasta. En ole sen koommin edes ajatellut erolla uhkaamisella.

Vierailija
4/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan hirveä. On nettiviestimissä max. tunnin päivässä jonka jälkeen ei sano juuri mitään ja syyttää mua kaikesta että oon niin ärsyttävä ja siksi muka käyttäytyy näin mua kohtaan. Mua ärsyttää että miksi mies käyttäytyy mua kohtaa noin ilkeästi. 

Vierailija
5/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa, älä lähde tuohon!