Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte lounaaksi tänään?

Vierailija
06.11.2016 |

Miellä lämmitetään eilistä karjalanpaistia, keitetyt perunat, salaatti ja pakastepuolukkaa. Jälkkäriksi mansikkarahkaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja lapsilla oli lohikeittoa, jossa oli lämminsavulohta ja tavallista lohta, miehellä eilistä intialaisittain maustettua linssipataa ja basmatiriisiä.

Vierailija
2/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin jokaisena päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin kattilallisen mustapapuja. En oo ikinä ennen edes maistanut, ihan hyvän makuisia nyt kun maistoin.Nyt oon etsinyt reseptejä, pihvejä haluttaisi tehdä, mutta reseptien mausteet on sellaisia joista en tykkää (valkosipuli, juustokumina, korianteri...).

En oikein tiedä nyt miten ne tekisin. Ei ole myöskään gram jauhoja mitä moni resepti vaatii. Osaisko joku auttaa? Mulle tulis noista monet ruoat, pakastan osissa.

T. Opiskelija nuori

Vierailija
4/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei syödä lounasta viikonloppuisin.

Vierailija
5/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa, kurkkua ja paprikaa. Jälkkäriksi kreikkalaista jugurttia ja mustikoita

Vierailija
6/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possupataa ja perunamuusia, uunivihanneksia. Jälkkäriksi puolukka-piparirahkaa.

En kyllä kokkaa päivällistä erikseen, tämä on päivän ainoa lämmin ruoka.

Vierailija
7/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitin kattilallisen mustapapuja. En oo ikinä ennen edes maistanut, ihan hyvän makuisia nyt kun maistoin.Nyt oon etsinyt reseptejä, pihvejä haluttaisi tehdä, mutta reseptien mausteet on sellaisia joista en tykkää (valkosipuli, juustokumina, korianteri...).

En oikein tiedä nyt miten ne tekisin. Ei ole myöskään gram jauhoja mitä moni resepti vaatii. Osaisko joku auttaa? Mulle tulis noista monet ruoat, pakastan osissa.

T. Opiskelija nuori

Voit laittaa pihveihin ihan millaisia mausteita halua! Yksi hyvä maun antaja on varsiselleri raasteena ja (kuullotettu) kuutioitu sipuli. Kaveriksi voi raastaa porkkanaakin. Sitten vähän jauhoja, öljyä, vettä ja munaa tai juustoraastetta, muotoile pihveiksi ja paista uunissa.

Vierailija
8/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syödä lounasta koskaan kotona. 

Mies ja minä syötiin aamupalaa vasta yhden aikaan, lapset on heränneet ehkä kymmenen maissa ja syöneet joskus siinä lounasaikaan aamupalaa.

Ruoka tehdään neljän-viiden aikaan kuten normaalistikin.

Vierailija
9/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko osallistuja ilman housuja ? Tuskin sinne anukseen sormi muuten työntyisi! Naurettavan typeriä "bileitä", jonne vaan pitää ängetä.....!

Vierailija
10/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Opiskelija nuori

Itse korvasin gramjauhot jollain toisella jauholla (mitä kaapissa sattui olemaan), sitten kerran ostin gramjauhoja eikä paluuta ole. Se tekee ruuista ihanan kuohkeita ja kosteita. Se on ihan jauho paikallaan. Kannattaa satsata, tai pyytää joululahjaksi. :)

Maustat reseptejä omien makujen mukaan, mutta pyri pitämään pääainekset reseptin mukaisina, että niistä saa jonkun lopputuloksen.

Mä yleensä pakastan keitetyt pavut annospusseihin ja sieltä sitten sujauttelen ruokiin: kastikkeisiin, patajuttuihin, chilisincarneen..

Vierailija
11/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille jauhelihakeittoa,itse teen akaa kertaa elämässä punajuuripaistosta jota muut ei suostu ees maistamaan

Vierailija
12/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta peräaukkojutusta pitää kirjoitella lounasketjussa? Ettekö voi avata omaa ketjua?

Vierailija
13/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan Woltin kautta jotain hyvää.😄

14/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagnea (itse tehtyä).

Vierailija
15/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni hakemaan puukuormaa mun vanhemmilta ja äiti lupasi laittaa mukan tuoretta ruisleipää ja hirvikeittoa. Eli niitä syödään about tunnin päästä, on jo tulossa kotiinpäin ja kohta pihassa mutta ennen syömistä pitää lapata puut pois peräkärrystä.

Vierailija
16/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin pitkästä aikaa Hesemättöä :D

Vierailija
17/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin näköjään yöllä ostanut jonkun pizzan, josta olin syönyt vain palan. Kai se täytyy loppuun syödä.

Vierailija
18/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa kolmen maissa laitetaan uuniin uunimakkara, johon tulee pippurijuustoa. Lisänä tomaattia, sipulia ja lohkoperunoita. Ihanan terveellistä :D

Vierailija
19/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uunikanaa ja -juureksia. Sen kanssa vihersalaattia ja päälle pakkasesta miehen tekemiä mokkapaloja.

Vierailija
20/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerinkoipia ja uunijuureksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä