Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä haluan yhden miehen suhteen

Vierailija
06.11.2016 |

Tutustuin kesällä yhteen mieheen, joka tuli ystäväporukkaamme silloin. Hän ihastui minuun heti ja minäkin vähän häneen, vaikka olinkin silloin varattu. Erosin sitten kuitenkin jossain vaiheessa (ero johtui ihan muista asioista). Nyt viime aikoina olen viettänyt tämän miehen kanssa paljon aikaa ja ollut joka viikonloppu yötä hänen vieressään. Olemme myös harrastaneet seksiä ja tälläkin hetkellä hän nukkuu tuossa vieressä. Hän haluaisi ehdottomasti seurustella, mutta minä en tiedä mitä haluan. Ahdistaa ajatus sitoutumisesta, enkä tiedä olisiko tämä henkilö minulle kuitenkaan oikea. Olen jotenkin vähän ihastunut, mutta en mitenkään palavasti. En tiedä mitä voin tehdä..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutustuin kesällä yhteen mieheen, joka tuli ystäväporukkaamme silloin. Hän ihastui minuun heti ja minäkin vähän häneen, vaikka olinkin silloin varattu. Erosin sitten kuitenkin jossain vaiheessa (ero johtui ihan muista asioista). Nyt viime aikoina olen viettänyt tämän miehen kanssa paljon aikaa ja ollut joka viikonloppu yötä hänen vieressään. Olemme myös harrastaneet seksiä ja tälläkin hetkellä hän nukkuu tuossa vieressä. Hän haluaisi ehdottomasti seurustella, mutta minä en tiedä mitä haluan. Ahdistaa ajatus sitoutumisesta, enkä tiedä olisiko tämä henkilö minulle kuitenkaan oikea. Olen jotenkin vähän ihastunut, mutta en mitenkään palavasti. En tiedä mitä voin tehdä.."

- Jätit kertomatta, mitä tuo "vähän aikaa" on, mutta ei tuo minusta ihan puhtaalta kaverisuhteelta minusta kuullosta. - Olen varman itse vähän konservatiivi, mutta en tapaa harrastaa seksiä "vain" kavereiden kanssa. Ja jos olette harrastaneet sitä jo useamminkin niin ei se mene enää yhden yön jutuksi, eikä oikein "vahingoksi".

Minusta on jotenkin turhauttavaa, kun osa tuntuu odottavan että rakastumisen täytyy ehdottomasti olla jotain vedet seisauttavaa ja kaiken muun syrjäyttävää ylen ihanaa ja äärimmäisen miellyttävää.  Ehkä voisi tilanteestanne voisi puhua, ainakin romanssina. 

Mutta mitä neuvoisin tekemään on, että joku hetki kun olet itseksesi listaat paperille suhteenne hyvät ja huonot puolet.  Jos miinuksia tulee selkeästi enemmän niin sitten kannattanee erota. Jos taas plussia, niin sitten -mahdollisesti jatkaa.  Ennen listaamista kannattaa selvittää miekkoseltakin, että mitä hän odottaa yhteiseltä tulevaisuudelta, entä vain omaltaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi