En vaan saa aikaiseksi lähteä yksin lenkille
Mies on kipeä. Joku tässä asuinalueessa mättää, en halua kulkea täällä yksin. Ei ole levoton alue, mutta jostain syystä en saa itseäni ulos yksin vapaa-ajalla. Keksikää mulle joku tsemppi. En voi mennä salillekaan enkä uimaan olkapäävamman vuoksi.
Kommentit (8)
Kannattaa opetella liikkumaan myös ilman miestä. Ulos vaan ja turha draamailu pois.
Kokoa soittolista lempibiiseistä, luurit korviin ja ulos. Mulla ainakin toimii niin hyvin tää tekniikka, etten malta oottaa lenkille pääsyä tämän takia.
Mä olen lähtenyt lenkille sillä ajatuksella, että saan rauhassa kuunnella puheohjelmia vaikka Suplasta. Monet kerrat olen nauranut Juha Vuorisen ja Tuomas Kyrön älyvapaita juttuja. Mielelläni koukkaan jostain vähän kauempaa kotiin että ehdin kuunnella jutun loppuun.
Lähde etsimään sieltä asuinalueelta joku kiva paikka, tai jos ei tosiaan ole, niin naapurialueelta sitten. Tai mene tutkimaan jotain paikkaa jossa et ole ennen käynyt. Tai jos linkität kartan, niin minäkin voin siitä katsoa, minne kannattaisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ajattele vaan mene. Luurit korviin ja kipin kapin.
Tällöin ei kuule lähestyvää hiipparia, joka raahaa metsikköön yllätysseksin merkeissä.
Minä en ole vielä käynyt suihkussa... Ulkoilemaan pitäisi lähteä. Ei, en voi lähteä kotoa, jos en ole käynyt suihkussa.
Lähde ap kävelylle. Vaihda paikkaa, jos nykyinen ei miellytä. Menen usein bussilla jonnekin uudelle alueella ja näen eri maisemia. :)
Älä ajattele vaan mene. Luurit korviin ja kipin kapin.