Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työkaverisi vihjailee kipeistä niskoista tai hartioista työpaikalla niin hierotko?

Vierailija
05.11.2016 |

Vai annatko asian vain olla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole autisti, en oleta tuon olevan mikään hierontakutsu.

Vierailija
2/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hiero. Mun alalla kaikilla on hartiat jumissa. Toi on yleinen puheenaihe meillä että kenellä on mitenkin juntturassa hartiat ja mitä ovat tehneet asialle (taukojumppa ym.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hiero, en tosiaankaankaan koske kehenkään (olen niitä jotka eivät ymmärrä halailuakaan), jokainen voi itse sen verran jumpata. Meidän toimipiste on kauppakeskuksessa, jossa on myös muutama hieronta- ja/tai jäsenkorjausyritys, sieltä vaan aikaa varaamaan!

Edellisessä toimistotyöpaikassa taukojumppa oli suosittua, nykyisessä taas olemme itsenäisiä myyntiyrittäjiä, väki liikkuu paljon asiakkaitten luona, joten harvoin on yhteistä taukojumppaa.

Vierailija
4/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys. En todellakaan.

Vierailija
5/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin monta kertaa, mutta kukaan ei hieronut.

Vierailija
6/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, ois kiusallista :D voisin suositella hyvää hierojaa tai jotain liikuntamuotoa. Toki jos joku pyytäisi niin varmaan hieroisin mutta se ois outoa.

Vierailija
7/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävätkö jotkut ihmiset niskojen hieromista jotenkin seksuaalisena tekona? Näin olen siis ymmärtänyt. Se on minusta kummallista sillä pidän halaamista "intiimimpänä" kuin niskojen hieromista. Ja itse voisin hieroa melkein kenen tahansa niskoja ilman mitään ongelmaa.

Vierailija
8/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaa aina seksiin. Jos työpaikan mies haluaa hieroa se haluaa pepua sulta.

Vierailija
9/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vastakkaista sukupuolta. Lisäksi musta on kiusallista mennä vaikka kahvipöytään jossa hieroskelut meneillään

Vierailija
10/10 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hiero, ei tulisi mieleenkään. En lääpi ihmisiä muutenkaan ja en halua, että jotkut työkaverit lääppivät minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi