Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihuoltaja ei hoida lapsen asioita kunnolla.

Vierailija
05.11.2016 |

Alkaa jo kyllästyttää, kun ei käy ostamassa vaatteita lapselle, ei käytä parturissa yms. Etänä joudun Aina jossain vaiheessa huolehtimaan lapselle isommat kengät, vaatteet, hiustenleikkuun, kun lähi selittää että ei ole ollut aikaa. En ymmärrä, miksi halusi edes olla lähihuoltaja ja siitä piti riidellä, kun ei viitsi sitten huolehtia. Odottaa, että minä huolehdin. "hae sinä, minä maksan sitten kun olet hommannut". En vain voi katsoa lasta ilman talvikenkiä tai liian pienissä vaatteissa, housut kuin capreja, puseron hihat lyhyitä. Puuh.. Mitä voisin tehdä, että lähi alkaisi huolehtimaan asioista kuten pitääkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä lasun tai hakea lähihuoltajuutta itsellesi.

Vierailija
2/4 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maksamaan ne asiat. Monesti rahapulassa ne tahtovat siirtyä. Menkää yhdessä ostamaan talvivarusteet, maksatte sitten puoliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli maksamaan ne asiat. Monesti rahapulassa ne tahtovat siirtyä. Menkää yhdessä ostamaan talvivarusteet, maksatte sitten puoliksi.

Mitä tarkoitat "eli maksamaan ne asiat"? Ei sillä rahapulaa ole, sen tiedän. Kulkee sen verran hyvissä varustuksissa itse ja harrastuksiakin löytyy itselle, ei lapselle. Ja ei varmasti lähde kanssani ostamaan varusteita, on niin katkeroitunut erosta. Ja en maksa puoliksi, toinen lapsi asuu kanssani. Maksan hänen tarpeet.

Olenkin jo miettinyt, että jos ei halua velvoitteitaan hoitaa, niin haen lapsen lähihuoltajuutta. Ainoa mikä hidastaa, on se, että käräjille mennään ja sellaisesta lapset tulevat kärsimään väkisinkin.

Vierailija
4/4 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vain vaadit enemmän. Jos he haluavat asua niin, ei sitä oikein voi muuttaakaan mutta lapsen pitää saada tarvikkeensa. Se on teidän molempien vastuulla. Lapsi kärsii ja voittajia ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä