Mä olen niin ihastunut naimisissa olevaan mieheen.
Tavattiin kohta kuukausi sitten, soitellaan joka päivä. Ekana yönä oli meillä, mutta seksiä ei olla harrastettu ja tavattukkin vaan kerran sen jälkeen. Mutta mä olen niin ihastunut. Ja hänkin on, mutta vaimo ja kaksi lasta.
Kommentit (14)
tulla tänne perheellisille hehkuttaa naimisissa olevasta miehestä.
niin kuohisin miehen ja nainen saisi itselleen mukavan eunukin.
terv. vaimo
oltiin kauhean rakastuneita, mutta se on ihan sama kuin vapaaehtoisesti työntäisi puukon rintaan ja heiluttelisi sitä edestakaisin.
Mitään hyvää ei tuosta seuraa, ja jos miehen joskus saisit itsellesi, se tuskin koskaan olisi uskollinen. Mun naimisissa oleva mies ei ainakaan koskaan ollut ei minulle, eikä vaimolle.
Irti heti.
... mutta mieti, mikä hinta tolla sun kuviollasi on. Miksi SINÄ olet valmis riskeeraamaan monien ihmisten onnellisen elämän siksi, että saat hankittua dopamiiniannoksesi varatulta ja perheelliseltä mieheltä? Ihastumiset menevät ja tulevat... Itse en niiden varaan paljon laskisi. Jos kyse on oikeasta rakkaudesta, silloin mukaan tulee harkinta, vastuu, huolehtiminen...
Koska nuo olosuhteet ovat tuollaiset; harvemmin nuo jutut kestävät. Niissä on liikaa painolastia mukana. Lopputulos on joka tapauksessa se, että naiivin ihastumisesi vuoksi, jos et pistä hommaa heti poikki, ei pelkästään miehen perhe, suku, ystävät ja myös mies itse kärsivät. Onko sun dopamiiniannoksesi sen arvoista?
Mä olen nähnyt niin monta tällaista tarinaa. Niille yhteistä on se, että se on aina lopulta miehen vaimo on se, joka aina joutuu korjaamaan kaikki sotkut. Siksi mä vetoan kaikkiin samassa tilanteissa oleviin, että antaisitte olla. Maailmassa on ihan riittävästi skeidaa jo muutenkin, että sitä tarvitsisi pelkkää tyhmyyttään lisätä:).
ihastumisprovo taas. Aina joku katkera sinkku tulee tänne provoilemaan iltaan mennessä...
miehen vaimo? Juupa juu. Suosittelen jotakin itsetuntemuskurssia, niin alat arvostaa itseäsi enemmän. Tod.näk. mies halveksii sekä sinua että vaimoaan syvällä muiden pintaliitokerrosihannointien alla. Otan osaa!
Joku pullamössö taas kuvittelee, että ihmiset menee naimisiin, tekee lapsia ja kuolee, eikä siihen väliin mahdu mitään sekoilua.
Sä et sitä saa, eikä pään hakkaaminen seinään ole kovin järkevää.
mutta minuun on ihastunut epätoivoinen/pettävä perheen isä. Vaimo kuulemma vaan nalkuttaa eikä kotiin tee mieli mennä....En ole mitenkään rohkaissut tätä miestä (asutaan samassa talossa) enkä koe mitään häntä kohtaan, mutta mies on päättänyt,että me kuulutaan toisillemme :(. Mies siis pettänyt vaimoaan jo monet kerrat,yök. Olen sitten varmaan vain hymyillyt hänelle kerran liikaa taloyhtiön kokouksessa tai jotain!!
Miehellä on vaimo ja lapsia! Coolistiko voit tuhota heidän elämänsä?
mutta minuun on ihastunut epätoivoinen/pettävä perheen isä. Vaimo kuulemma vaan nalkuttaa eikä kotiin tee mieli mennä....En ole mitenkään rohkaissut tätä miestä (asutaan samassa talossa) enkä koe mitään häntä kohtaan, mutta mies on päättänyt,että me kuulutaan toisillemme :(. Mies siis pettänyt vaimoaan jo monet kerrat,yök. Olen sitten varmaan vain hymyillyt hänelle kerran liikaa taloyhtiön kokouksessa tai jotain!!
Mutta liittyen noihin nalkuttaviin vaimoihin:
On se vaan ****** ettei noi miehet tajua, että heissä saattaa olla vähän vikaa, kun vaimo aina nalkuttaa!!!
Joten mitä siellä vielä vikiset, kadut valintaasi kuitenkin jonain päivänä.
naimisissa olevaa miestä! En ymmärrä millään tätä. EIkö se nyt sano järki päässä, että se mies kuuluu toiselle ja siihen sotkeutuminen on todella syvästi moraalisesti väärin. Missä nämä naiset on kasvatettu? Pellossako?
Eikä se järki pikkupäässä sano, että se ei ole kahden kauppa enää siinä vaiheessa suhde, kun siihen aletaan naimisissa olevan osapuolen kanssa. Ennemmin tai myöhemmin se tulee ilmi, ja siitä kärsii eniten miehen lapset. Tietenkin myös vaimo ja itse mieskin. Ja lopulta myös se ketku toinen nainen. Se on kuulkaas niin, että ken kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.
tätä miestä ja odotan seuraavaa puhelua.