Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin juuri ABC_lla syömässä, haluatko haukkua minua?

Vierailija
05.11.2016 |

Antaa tulla arvostelut. Lihapullat ja muusi, 9.90 maksoi. Muusi oli hyvää, salaatti oli tällä kertaa yllättävän hyvää ja lihapullat, no niissä maistui lähinnä mausteet. Vuh.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku. Kävisin itsekin mutta täällä tuppaa olenmaan paikallinen apsi niin täynnä nuorisoa 24/7, etten usko vihtyväni siellä.

Vierailija
2/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyikö tuohon salaattipöytä, ja juomat ja leivät? Pysähdymme usein ABC:lle syömään  ja toisinaan täydentämään ruokaostoksia. Olen ostanut sieltä monet kukat ja pikkulahjoja. Ne arvostelijat harvoin edes ABC:lla käyvät. Eivät autoile, eivät tankkaa. So what, perusruokaa ja mahan saa täyteen. Ei kahta kortta ristissä ja pieni pala lihaa ja tippa kastiketta, kuten "hienoissa paikoissa". Autolijan valinta on ABC.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kotikaljaa, leipää ja salaattia ja kahvit kanssa, hinta 9,90.  Salaatti yllätti tänä päivänä, oli tosi hyvä tarjonta ja monipuolinen. ap.

Vierailija
4/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

* autoilijan valinta.

Vierailija
5/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin käytiin eilen, tosin söimme Hesessä. Meidän paikkakunnan ABC:lla on aika pahaa ruokaa ja huono salaattipöytä. Mun on muuten kotimaassa paljon matkustelevana pakko sanoa, että mielestäni ABC:n ruoka on huonontunut - tai sitten mä oon vaan kyllästynyt. Monessa paikassa on huono salaattipöytä. Paras salaattipöytä on aina löytynyt Viitasaaren ABC:ltä, mutta siellä ei ole tullut enää pariin vuoteen pysähdyttyä, koska se oli mökkimatkan varrella, ja mökki on nyt myyty. Se on koiraperheelle hyvä paikka pysähtyä, koska kuumalla säällä koiran voi ottaa terassille mukaan.

Vierailija
6/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja se Viitasaaren ABC:n terassi on tosi mukava paikka, sieltä on kaunis näkymä järvelle.

Vierailija
7/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä maksaisi moisesta moskasta.

Vierailija
8/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC:llä vielä saa hyvää ruokaa, yleensä. Teboilien pöperöt on ihan syvältä.

Vierailija
9/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oli aikana ennen ABCeja??? Miten silloin pärjättiin?

Vierailija
10/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat ja muusi 9,90.. kas kun ei makaronilaatikko.

Vierailija
11/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuh, Wuh !

Vierailija
12/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oon ostanu sieltä Delistä pari kertaa mukaan ihan järjettömän hyvää kanasalaatin tyyppistä sapuskaa jolla oli joku jenkkinimi, en muista enää tarkkaan. Pitääkin käydä kattomassa vieläkö sitä on listoilla 😋

Vierailija
13/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä maksaisi moisesta moskasta.

No ei sun kultsipuppeli olekaan mikään pakko jos et sä haluu.

Vierailija
14/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut hyvänmakuista ruokaa ABC:lta. Olen saanut syömäkelvotonta (jäässä) ja mautonta ja suorastaan pahanmakuista.

Ainoa hyväksyttävä syy syödä ABC:lla on se että on matkalla jonnekin ja se on reitin varrella tai jos tekee Hesemättöä mieli.

Vierailija
15/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku. Toivon että ruoka oli hyvää ja oli kiva ruokahetki! :)

Vierailija
16/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä oli aikana ennen ABCeja??? Miten silloin pärjättiin?

No ei joskus 70-luvulla käyty kuin syömässä nakkisämpylä peltikoppikioskista. 60-luvulla ja sitä ennen vain paremmat piirit kävivät missään kodin ulkopuolella. 9,90 on normi lounasruuan hinta, aika tavis kotiruokaahan tuo. Ei meillä kotona ole yleensä kuin yhtä sorttia salaattia kuitenkaan. Mulla oli tosi syyn käydä pian vanhaksi menevät lounassetelit, kun ei tuu käytettyä, kun harvoin tulee käytyä lounaalla ja jotenkin en paremmissa paikoissa muista ottaa mukaan, eikä niitä nykyään otetakaan kuin yksi kerralla. 

Vierailija
17/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin meinasin käydä, mutta eivät suostuneet vaihtamaan ranskalaisia muihin perunoihin. Jäi syömättä. Salaattipöytä olisi ollut melko kehno eli ei harmita. Hain kaupasta eväät.

Vierailija
18/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin abcllä paskalla, en vetänyt pyttyä

Vierailija
19/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua! En millään muotoa!

Vierailija
20/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen otettiin omat eväät mukaan, voileipiä ja kahvia termariin. Näin minäkin tein vielä 80-luvun alussa, kun ajelin pari kolme kertaa vuodessa sukuloimaan toiseen päähän maata. Kyllähän silloin olisi jo saanut sen sipulipihvin tai wieninleikkeen tienvarsihuoltamoiltakin, mutta kun koko kahvila oli niin täynnä savua, ettei eteensä nähnyt, oli mukavampi pysähtyä levikkeelle ja haukata evästä. Huvittaa kun vielä pitkälti yli 30 vuoden jälkeenkin tunnistan omat "tankkauspaikkani" tien viereltä.

ABC ei ole oikein koskaan ollut minun makuuni. Harvoin olen siellä syönyt. Nykyään saatan joskus poiketa kahville, jos sattuu sopivasti matkan varrelle. Vuosien myötä minulle on kehkeytynyt pari vakituista ruokapaikkaa, joissa hinta-laatu-suhde on kohdallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi