Onko sinulle äiti käynyt niin, että olet lasten myötä rumentunut niin paljon, että miehesi lakkasi haluamasta seksiä kanssasi?
Kaduttiko lastenteko siinä vaiheessa, kun tajusit seksielämäsi kuolleen pilalle menneen ulkonäkösi takia?
Kommentit (14)
Tuskin se lastentulon myötä voi niin radikaalisti muuttua. Liikakilot on ainakin laihdutettavissa pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun minulla kävi päinvastoin. Lasten ansiosta olen pysynyt freesimpänä pidempään.
Lastenko ansiosta sulla on enemmän aikaa kuin ennen käyttää treenaamiseen ja kauneudenhoitoon yms..? Buahaha.
Ei ole käynyt.
Mun mies kuulemma rakastaa mua, ei ole näiden 20 vuoden eikä 20 ylimääräisen kilon myötä muuttunut se asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun minulla kävi päinvastoin. Lasten ansiosta olen pysynyt freesimpänä pidempään.
Lastenko ansiosta sulla on enemmän aikaa kuin ennen käyttää treenaamiseen ja kauneudenhoitoon yms..? Buahaha.
Työni on niin vaativaa, syövää ja kiireistä, että lasten kanssa kotona olo on ollut kuin lepolomaa. Vaikea ymmärtää näitä, jotka muuttuu roskasäkeiksi heti kun tulee lapsi, ehkä se elämä on sitten ollut niin leppoisaa ja lapsi on ensimmäinen asia, joka vaatii vähän keskittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työni on niin vaativaa, syövää ja kiireistä, että lasten kanssa kotona olo on ollut kuin lepolomaa. Vaikea ymmärtää näitä, jotka muuttuu roskasäkeiksi heti kun tulee lapsi, ehkä se elämä on sitten ollut niin leppoisaa ja lapsi on ensimmäinen asia, joka vaatii vähän keskittymistä.
No ehkä olisi pitänyt tarkentaa otsikossa, että miten käy kun on sekä vaativa työ että lapset. Ap
Mulle kävi niin päin, että lasten myötä mulla paljastui miehen kyvyttömyys jakaa tasaisesti kasvavaa työtä ja sitä myöten meni kunnioitus. Ja sitä myötä meni sitten seksihalut.825
Ei ole tapahtunut, seksielämämme on edelleen mahtavaa, kiitos kysymästä. :)
Ja ei, lapsiani en ole katunut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se jolle vastasit, mutta mulla ainakin lapsi pitää kiinni rutiineissa. Olen ollut laihimmillani lapsen ollessa noin 1-2 vuotta. Olen ulkoillut valtavasti lapsen kanssa. Pääsin äitiyslomalla eroon työstressistä ja työnsin vaunuja varmasti 10 km päivässä. Lapseni on tämän viikonlopun hoidossa enkä viitsi edes pestä hiuksia enkä tiskata. Lapsen kanssa pidän kaiken aina tip top kunnossa, koska kaikki menee rytmillä.
En käsitä kysymyksen punaista lankaa. -Meikkaaminen vie 10 minuuttia
- hiukset helppohoitoiset ja siistit
- ei tunnemässytystä ja paino entisellään
- vaatteita löytyy itselleni samoilla kauppareissuilla kun lasten vaatteetkin
- en myöskään halua että lasteni pitäisi hävetä äitinsä ulkonäköä
- mies tykkää ja kulkee kanssani mielellään
En näe ihmeemmin mielestäni asian eteen edes vaivaa.
Ei, mutta meillä kävi niin, että mielestäni muutuin rumaksi ja löysäksi eikä siksi seksihaluja. Mies edelleen pitää ulkonäöstäni eikä nää näitä samoja virheitä kuin minä.
Kyllä kävi, erosimme ja kasvatin lapset yksin, mies ei osallistunut mitenkään. Hän yritti turhaan iskeä nuoria naisia, he eivät lämmenneet keski-ikäiselle ukolle.
Jep. Naama rutistui heti, kun lapsi syntyi. Jokainen synnyttänyt tietää, mitä naamalle tapahtuu, kun lapsi on tullut kanavasta ulos. Siis se on jotain niin järkyttävää, että miehenikin jätti minut jo ennen kuin päästiin sairaalasta vauvan kanssa.
Ei, en rupsahtanut enkä rumentunut. Yhdessä vaiheessa olin jopa aika näpsäkässä kunnossa ja panostanut ulkonäkööni. Silti miehellä on isyyden myötä seksihalut hävinneet jonnekin ja onhan se lihonutkin. Muut miehet toki ovat minusta kiinnostuneita ja sekös miestäni harmittaa. Muistaa aina haukkua yhteisiä tuttavamiehiä, kun pelkää, että lähtisin muualle, koska tarpeeni eivät tyydyty kotona. Eli kyllä se on meillä mies, joka on plösähtänyt vanhemmuuden myötä.