Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies sanoi ettei pääse koskaan minusta eroon

S
05.11.2016 |

Ja hänen mielestä turha erota, koska ei pääse koskaan minusta eroon kuitenkaan ja tulen syyttämään häntä loppuelämän. Sanomattakin taitaa olla selvää, ettei mieheni rakasta minua. En vaan ymmärrä miksi hän ei jätä minua, jos olen hänen mielestä niin ahdistava 😔 Mies siis petti minua viime keväänä, jonka takia parisuhteemme on kriisissä. Itse vihaan miestäni päivä päivä enemmän. Mitä tekisitte minun tilanteessa? Meillä on kaksi yhteistä lasta. Mieheni syyttää minua myös hänen rahaongelmista sekä mssennuksesta. Ne ovat kuulema muodostuneet, kun olen käsitellyt väärällä tavalla hänen pettämistään. Olen siis raivonnut ja huutanut ja heittänyt tavaroita. Sitä hän on itsekin tosin tehnyt, mutta jostain syystä vain minussa on vikaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ymmärrä miksi juuri minun pitää ottaa se vastuu ja "rikkoa tämä perhe". Olen aivan varma että mies saa sen käännettyä minua vastaan. Miksi mies ei voi lähteä jos kerta ahdistan häntä niin paljon?

Miksi mies luopuisi taloudenhoitajasta? Onko sillä väliä saako mies käännettyä sen sua vastaan? MISSÄ SUN OMANARVONTUNTOSI ON, NAINEN??? Miksi annat sen kohdella itseäsi noin, halooo?

Vierailija
22/22 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat roikkua liitossa, jossa sua ei rakasteta? Vanhempien huonoista väleistä kärsii myös lapset. Ajattele edes lapsiasi. Erohakemuksen voi tulostaa netistä. Siitä se lähtee. Toimitat sen maistraattiin ja varaat ajan lastenvalvojalle. Miehelle sanot, että tämä oli nyt tässä ja tiet erkanee, jatkossa keskustellaan enää lasten asioista ja osituksesta. Siitä se lähtee. Et sä siihen äitiäs tarvi, aikuistu nyt itsekin ja näe oma arvosi tässä elämässä. Sulla ei ole kuin yksi elämä, ei sitä paskaan tartte tuhlata.Tsemppihali ja pää pystyyn, mies on pelkkä saamaton luuseri ja haluaa nähdä itsensä parempana kuin on. Näe sä karvas totuus ja uskalla lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi