Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon varmaan vähän pervo nainen, kun fantasioin näistä tuhmista fysioterapeutti -tapauksista

Vierailija
05.11.2016 |

Taas lehdessä joku koskettelijatapaus oikeudessa.

No ehkä se ois vähän eri asia, jos oikeesti tulis jonkun kipeen jumikyljen kanssa vastaanotolle ja sais ns.väärää hoitoa.

Mut ku oon tällanen norminainen, jonka estynyt mies vaan ei tee mulle mitään käsillään koskaan. Sit vaan pitää kehitellä mielikuvia tuhmista fysioterapeuttisedistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali päiväfantasia. Osta Regina.

Vierailija
2/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti :-D

Itse olen fysioterapeutti (nainen) ja valitettavasti muutamia mieasiakkaita on ollut, joilla on ollut jotain sensuuntaisia intohimoja. Yöks. Ne ovat erittäin vaivaannuttavia tilanteita.

Fysioterapeutti tujottelee puolialastomia ihmisiä päivästä toiseen, joten se itsessään ei aiheuta niin sitten mitään säväreitä. Ei kiinnosta muu kuin kunkin ihmisen ongelma ja mitä sille olisi tehtävissä.

Nämä ahdistelijatyypit lokaavat tätä ammattikuntaa ja pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiat ovat fantasioita. Ja ne sinulle suotakoon, ei siinä mitään väärää ole. Mutta tosielämässä et oikeasti varmaan haluaisi törmätä tuollaiseen. Siitä tulisi varmaan aika likainen olo ja veisi luottamuksen ko. ammattiryhmää (fysioterapeutit, lääkärit) kohtaan varmaan koko loppuiäksi.

Luulen kyllä, että aika moni nainen fantasioi jostain tämäntyyppisestä...

Vierailija
4/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se fysioterapeuttisetäkin on lukenut Reginaa. Nyt se on pää pyörällä, kun ristiviestintää.

Vierailija
5/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vielä kirjoittamatta sekin, että monelle ihmiselle on todella vaikea tilanne joutua riisuutumaan loisteputkien valossa alusvaatteisilleen. Ventovieras ihminen siinä sitten syynää koko kroppaa ja liikkumista.

Itse pyrin luomaan tilanteesta mahdollisimman rennon ja helpon, että asiakkaalle jäisi juuri se olo kuin pitääkin, että tutkitaan vaivaa eikä arvostella hänen vartaloaan.

Tällaiset ahdistelutapaukset ovat todella alhaisia ja tuomittavia, luvat pois joutaisi saman tien.

Mutta joo, fantasiat on fantasioita, eikä niissä ole mitään kiellettyä. Aina on hyvä haaveilla, vaikka sitten fyssarista :-)

Vierailija
6/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin kelpaisi fyssarin hoito muutenkin kuin vain perinteisesti,käyn mummosalilla ja siellä pyörii muutama fyssari,kaikki varmaan n:40v ,yksi on aika pitkä jäntevä sulava kaunis vartalo ja liikkuu jotenkin hyvin kevyen tuntuisesti ja kauniisti,toinen on tuon vastakohta isot tissit ja valtava perse,sitä jos pääsisi takaapäin pistämään.

olen kyllä haaveissa saanut niiltä vaikka mitä hoitoja.

todellisuudessa käyn naisfyssarilla,mikä on mukava,ihan hyvän näköinenkin ja todella taitava,enkä jotenkin pysty edes kuvittelemaan harrastavani sen kanssa mitään seksuaalista.

Vierailija
7/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiat on fantasioita mutta sitten kun meet kipeänä fyssarille ja siellä on joku vastenmielinen pervoerkki niin katsotaan sitte uudestaan...

Vierailija
8/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin fantasiasi olisivat pervoja? Käy lukemassa tyttöhyvä vaikka tuolta seksipalstalta joidenkin fantasioita, niin huomaat, että tämä sinun fantasiasi on hyvin hyvin pehmo ja mitätön. Lue ja ylläty! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme