Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tässä tilanteessa, 2 miestä

Vierailija
04.11.2016 |

siis olen eronnut ja olen aloittanut 2v elämänpohdinnan jälkeen tapailla uudelleen miehiä ja olen löytänyt 2 mukavaa, hyvin koulutettua, tyyppiä. ekan miehen kanssa suhde on lämmennyt fyysiseksi, mutta tämä uusi tyyppi joka on myös kiinnostava lyö kiilaa väliin, emme ole vielä tavanneet, mutta mitä hän itsestään kertoo, tuntuu juurikin kuin minun elämästäni. ekan kanssa olen ajatellut, että olen miehelle enemmän fyysinen suhde, että tuskin hän minusta on niin kiinnostunut ihmissuhteena, siksi perustelen että voin hyvinkin tapailla muita ja katsoa kenet elämä tuo rinnalle.. miltä tilanne kuulostaa? pitäisikö vaan sanoa ekalle, että ei kannata tapailla, koska ei se tunnu kantavan sen pidemmälle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuntuu ettei kannata tapailla, koska haluat vakavan suhteen ja hän ei, niin tottakai torjut hänet kokonaan. Muuten miehet vaikuttavat samanlaisilta.

Vierailija
2/6 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on enemmän rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kasvotusten tavannut tuota toista miestä?

Päättäisin sinuna asiasta sitten, kun olet tavannut molemmat miehet naamatusten.

Vierailija
4/6 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kasvotusten tavannut tuota toista miestä?

Päättäisin sinuna asiasta sitten, kun olet tavannut molemmat miehet naamatusten.

Näin. On reilua myös kommunikoida selkeästi näille miehille, mikäli itse tapailet muitakin kuin vain vastapuolta. Muuten on vaara, että mies olettaa teidän seurustelevan keskenänne ja pistää itsensä emotionaalisesti likoon, vaikka sinulla ajatuksena olisikin pitää suhde kevyenä hauskanpitona. Sama tietysti toisinpäin, että toivottavasti myös miehet kertovat sinulle jos heillä on muitakin treffikumppaneita kuin sinä.

Vierailija
5/6 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on isompi penis ja parempi sosiaalinen status?

Vierailija
6/6 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ekalle mitä ja millaisia ajatuksia sinulla on herännyt hänestä ja teidän välisistä kemioista, tunteista, ym ihan suoraan. Sinuna kertoisin myös senkin millaista kumppania kaipaat rinnallesi, millaisista elämänasioista tykkäät, mitä etsit, millaisia piirteitä toivot kumppaniltasi. Ja tietääkö tämä eka, ja entä toka, että sinulla on haku päällä erisuuntiin? Minä jos tietäisin että kiinnostuksen kohteeni harrastaa jotain ihme jahtimeinikiä ja, tai "fyysistä suhdetta, joka ei kuitenkaan pidemmälle johda", niin minussa se ei ainakaan herättäisi yhtään luottamusta, vaikka ois miten "sen sinun ja sinun ekasi kanssa vaan fyysinen suhde". Suorastaan kiinnostus lopahtaisi.