Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja ääntely ennen nukahtamista. Outoa

Vierailija
04.11.2016 |

Siis saatan huokaista tai pitää jonkun muun äänen, säpsähdän ja "herään"siihen ja sitten vasta nukahdan.

Alkanut kun tulin raskaaksi, todella lutoa mielestäni. Nyt rv 12

Mistö tuollainen johtuu? Olen silloin tavallaan juuri nukahtamassa mutta en unessa kuitenkaan vielä. Ennen raskautta ei ole ollut vastaavaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen myös hirveästi unia ja heräilen niihin pitkin yötä

Vierailija
2/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta mä havahdun hereille joka ilta siihen kun tavallaan "ynähdän". En tiedä miksi sitä sanoisi, mutta sellainen lyhyt ääni. Oon luullut olevani ainoa. Olen tosiaan itsekin nyt raskaana tämän huomannut, en koskaan ennen.

Myös unia näen paljon, mutta se on kuulema hyvin tavallista.

Rv28

Vierailija
4/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, raskaus aiheuttaa mitä hämärimpiä oireita. Mieleeni tulee eräs kummallisimmista oireista toisesta raskaudestani: silmäni olivat kuumanarat. Kuuman puuhellan ohittaminen tuntui heti silmissä, eikä saunominen oikein tuntunut mukavalta. Mulla kaikki vähänkään polttavat maut tuntuivat moninkertaisilta, esim. joku yksi pisara Tabascoa oikein kärvensi suuta, samoin valkosipuli. Tapahtumakylläisten unien näkeminen on tavallista. Saattaa olla, että tuo ääntelysi voi liittyä vaikkapa löystyvään kurkunpäähän. Kaikki pehmytkudokset pehmenevät raskausaikana, ja monella tuo aiheuttaa kuorsausta.

Vierailija
5/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko vaan niin väsynyt, että ääntelet? Mä herään monesti yössä siihen, että puhun unissani. Nyt menossa rv 34 ja varmaan tuolta puolesta välistä lähtien ollut yhtä alamäkeä tää nukkuminen, herään 10 kertaa yössä vaikkei olis edes vessahätä, oon ihan loppu, haluaisin vain nukkua putkeen jäljellä olevat viikot :)

Vierailija
6/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös tullut tuota varsinkin nyt raskaana, sellaisia outoja ynähtelyitä, oikein itsekin havahtuu siihen mistä se ääni tuli :D

Vierailija
7/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinsa tuollainen ynähdys, sinä sen osasit paremmin selittää