Raskaus ja ääntely ennen nukahtamista. Outoa
Siis saatan huokaista tai pitää jonkun muun äänen, säpsähdän ja "herään"siihen ja sitten vasta nukahdan.
Alkanut kun tulin raskaaksi, todella lutoa mielestäni. Nyt rv 12
Mistö tuollainen johtuu? Olen silloin tavallaan juuri nukahtamassa mutta en unessa kuitenkaan vielä. Ennen raskautta ei ole ollut vastaavaa
Kommentit (7)
En tiedä mistä johtuu, mutta mä havahdun hereille joka ilta siihen kun tavallaan "ynähdän". En tiedä miksi sitä sanoisi, mutta sellainen lyhyt ääni. Oon luullut olevani ainoa. Olen tosiaan itsekin nyt raskaana tämän huomannut, en koskaan ennen.
Myös unia näen paljon, mutta se on kuulema hyvin tavallista.
Rv28
Oikeasti, raskaus aiheuttaa mitä hämärimpiä oireita. Mieleeni tulee eräs kummallisimmista oireista toisesta raskaudestani: silmäni olivat kuumanarat. Kuuman puuhellan ohittaminen tuntui heti silmissä, eikä saunominen oikein tuntunut mukavalta. Mulla kaikki vähänkään polttavat maut tuntuivat moninkertaisilta, esim. joku yksi pisara Tabascoa oikein kärvensi suuta, samoin valkosipuli. Tapahtumakylläisten unien näkeminen on tavallista. Saattaa olla, että tuo ääntelysi voi liittyä vaikkapa löystyvään kurkunpäähän. Kaikki pehmytkudokset pehmenevät raskausaikana, ja monella tuo aiheuttaa kuorsausta.
Olisitko vaan niin väsynyt, että ääntelet? Mä herään monesti yössä siihen, että puhun unissani. Nyt menossa rv 34 ja varmaan tuolta puolesta välistä lähtien ollut yhtä alamäkeä tää nukkuminen, herään 10 kertaa yössä vaikkei olis edes vessahätä, oon ihan loppu, haluaisin vain nukkua putkeen jäljellä olevat viikot :)
Mulle on myös tullut tuota varsinkin nyt raskaana, sellaisia outoja ynähtelyitä, oikein itsekin havahtuu siihen mistä se ääni tuli :D
No justiinsa tuollainen ynähdys, sinä sen osasit paremmin selittää
näen myös hirveästi unia ja heräilen niihin pitkin yötä