Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi veljen vaimo ei pidä miehensä siskoista?

Vierailija
04.11.2016 |

Eli mikä teillä olut syynä tai onko syitä edes kerrottu?
Ihmetyttää omalla kohdallani kun jättäydytään kerta toisensa jälkeen tapasmisista pois eikä syytä kerrota... Olisi kiva kuulla olenko tehnyt jotain mahdollisesti väärin tms.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Koska ne ovat anopin tyttäriä, eli samaa lajia.

Vierailija
2/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai se johtua miehen siskoistakin. He liittoutuvat veljensä vaimoa vastaan, kun tämä on vienyt heiltä auttavan veljen ja siskojen lapsilta lahjoja tuovan enon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään miehen siskosta ja veljestä myös. Myös heidän puolisonsa ovat tosi mukavia. Ja appivanhemmat myös.

Vierailija
4/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kai se johtua miehen siskoistakin. He liittoutuvat veljensä vaimoa vastaan, kun tämä on vienyt heiltä auttavan veljen ja siskojen lapsilta lahjoja tuovan enon.

Ja pakottaa veljensä ottamaan perintöjä sitten kun mutsista ja faijasta aika jättää. Ehkä vie myrnatkin, lortto.

Vierailija
5/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei mulla ja miehen siskolla ole mitään yhteistä. Mitään en voi sanoa kun hän loukkaantuu tai vetää herneen nenään asiasta ja asian vierestä. Meidän huumorikin on niin erilaista, että lopulta kummallakaan ei ole hauskaa.

Vierailija
6/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin (eli äitini) kanssa on todella hyvää pataa. Muutenkin näemme veljemme vain muutaman kerran vuodessa, mutta ei vaimoa. Emme siis mitenkään ole roikkuneet veljessä. Ap

Vierailija
7/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo ei ole koskaan kertonut miksi ei pidä meistä, miehensä siskoista. Vihamielisyys on ilmiselvää.

Vierailija
8/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä mieheni siskosta, koska hän katsoo vain vierestä kun äijänsä kiusaa ja vittuilee tämän veljelle ja myöskin minulle. Samaa mieltä on mieheni toinen siskokin, hänen ja hänen miehensä kanssa näemme. 

Kyseinen äijä myös vittuilee tälle toiselle sisarukselle ja tämän puolisolle, eli ei ole kyse vain minusta ja miehestäni ja lisäksi saa raivokohtauksia jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla.

Vierailija
9/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin miehen siskosta, kunnes hän näytti todellisen karvansa. Sen seurauksena mies laittoi välit poikki siskoonsa. Haluaisin että oltaisiin väleissä, mutta en voi ketään pakottaa pitämään minusta.

Vierailija
10/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä mieheni siskosta, koska hän katsoo vain vierestä kun äijänsä kiusaa ja vittuilee tämän veljelle ja myöskin minulle. Samaa mieltä on mieheni toinen siskokin, hänen ja hänen miehensä kanssa näemme. 

Kyseinen äijä myös vittuilee tälle toiselle sisarukselle ja tämän puolisolle, eli ei ole kyse vain minusta ja miehestäni ja lisäksi saa raivokohtauksia jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla.

mutta tuskin teillä ap tämä tilanne?

Vierailija
11/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä mieheni siskosta ihan sen takia, että sillä ei ole näköjään minkäänlaista tilannetajua, millaisista asioita on soveliasta puhua tietyissä tilanteissa tai miten on kohteliasta käyttäytyä tietyissä tilanteissa. On ammatiltaan opettaja, mutta eihän koulutus takaa mitään sosiaalista älyä.

Vierailija
12/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se syy ei ole sukulaissuhteissa vaan ihan luonnollisesti siinä, ettei kaikista vain voi pitää?

Vierailija
13/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeestaan täysin sama kuin kommentoijalla nro 5.

Tässä on 10 vuotta yrittänyt tulla toimeen, mutta jos ei tule niin ei tule.

Vierailija
14/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta tuskin teillä ap tämä tilanne?

Juu ei. Mieheni on todella kiltti, mutta ehkä vähän yksinkertainen. Voihan se olla että emme ole tarpeeksi "hänen tasoisiaan". Veljen vaimo siis vähän rikkaammasta perheestä ja korkeammin kouluttautunut. Ap

Vierailija
15/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sisko on joka asiaan puuttuva besserwisser, joka todellisuudessa paasaa asioista aivan mututuntumalla. Yrittänyt mm. "sivistää" minua oman ammattini ja erityisosaamiseni saralta. Mielestään tietää kaikesta kaiken, puuttuu täysin ulkopuolelta keskusteluihin, on olevinaan parempi ihminen. En jaksa. Ei jaksa kyllä mieskään. Yritän kuitenkin tulla toimeen ja olla näyttämättä ärsytystä miehen takia.

Vierailija
16/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siskot puhuu itsestään ja anopista "meidän perheenä" ja veljestään ikäänkuin ulkopuolisena. Mua ei lasketa. Lapsen syntymää ja ristiäisiä ei kukaan muistanut mutta "meidän perheen" juhlia kyllä. Minua ei kutsuta.

Kuitenkin minä olen se joka anopin mukaan erottaa miehen "perheestään".

Mikä yksikkö noiden mielestä on mies, vaimo ja lapsi?

17/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin mustasukkainen ja omistava luonne voi olla myös taustalla? Jos siis mitään ei ole tapahtunut miksi välit huonot.

Yleensä kumppanin suvun kanssa yritetään edes tulla toimeen, kaikista ei tarvitse pitää mutta sietää joutuu.

Vierailija
18/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni sisko on joka asiaan puuttuva besserwisser, joka todellisuudessa paasaa asioista aivan mututuntumalla. Yrittänyt mm. "sivistää" minua oman ammattini ja erityisosaamiseni saralta. Mielestään tietää kaikesta kaiken, puuttuu täysin ulkopuolelta keskusteluihin, on olevinaan parempi ihminen. En jaksa. Ei jaksa kyllä mieskään. Yritän kuitenkin tulla toimeen ja olla näyttämättä ärsytystä miehen takia.

Tämä voi liittyä sillä tavalla minuunkin, että jännittyneenä saatan kommentoida liikaa asioita, olen jotenkin ylivirittyneenä keskustelussa mukana tai sitten en keksi mitään sanottavaa. Ap

Vierailija
19/19 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja 8 lisää: Mieheni on hyvin kiltti ihminen ja sitä tämä "äijä" on käyttänyt ennen minua surutta hyödykseen, esimerkiksi maksattanut hänen ja mieheni siskon kodin tavaroita miehelläni ja pumminut rahaa. Pistin sitten stopin tälle ja siitähän "äijä" riemastui.. Mieheni kyllä kiitti kun "opetin" hänet pitämään puoliaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi